Kemšasi katalizatorius
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Kemšasi katalizatorius
nu va super, jei nepaslaptis keik už DPF palikai?
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Kemšasi katalizatorius
Kažkas apie 600lt
p.S šiaip pamelavau truputį, berods daugiau. dar pora smulkmenų darė, ir bendra kaina buvo didesnė (čia iš akies primečiaukad tiek turėjo kainuot)
p.S šiaip pamelavau truputį, berods daugiau. dar pora smulkmenų darė, ir bendra kaina buvo didesnė (čia iš akies primečiaukad tiek turėjo kainuot)
Paskutinį kartą redagavo 1 Kukiz. Iš viso redaguota 2012 kartus.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Kemšasi katalizatorius
Ir dabar džiaugiuosi, kad nenusprendžiau išsipjaut jo. Pasirodo DPF + katalizatorius viename gabale sėdi. Tai technikinę galėčiau pamiršti
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Kemšasi katalizatorius
daugumoj automobiliu panašiai yra daroma, jog tame pačiam didelem bačioke yra sudedami abudu šie elementai, nes kiek žinau geriau jie išsidegina ar neleidžia kauptis kažkokiam brudui. O dėl jo išpjovimo - tai tau nebūtų pakakę jo tiesiog paimti ir išpjauti. Reikia dėti emuliatorius arba perprogramuoti ECU ir įrašyti tokią programą kuri gamykliškai buvo be DPF'o. Kiek šie reikalai yra išvystiti su SAAB tai nežinau. Bet jo atnaujinimas ir nėra blogai, ant savo sąžinės žinosi kad neterši gamtos
šiek tiek pataisysiu kolega, Esant kietų dalelių filtrui (DPF) stovi ne antra lambda (kaip benzininiui varikliui, kur lambda zondas stovi prieš ir už katalizatoriaus), o iš filtro abiejų galų temperatūros davikliai ir taip pat iš abiejų galų išeina 2 vamzdeliai, kurie nukeliauja į diferencialinio slėgio daviklį. Ir dif. slėgį yra sprendžiama būklė apie filtro užtukimo laipsnį. Tiesa yra ir kitokių techninių sprendimų, gal būt taupumo sumetimais kai kurių gamintojų automobiliuose slėgis matuojamas tik prieš DPF'ą.. Temperatūriniai davikliai reikalingi regeneracijos metu jog būtų žinoma ar ji sėkmingai vykdosi ar ne, nes tada temperatūra pakyla iki 600-700laipsnių jo priekyje, ir palaipsniui gale taip pat pradeda didėt.
romask rašė: Nes jam esant turi stovet ir antra liamda pagal kuria stebima jo bukle.
šiek tiek pataisysiu kolega, Esant kietų dalelių filtrui (DPF) stovi ne antra lambda (kaip benzininiui varikliui, kur lambda zondas stovi prieš ir už katalizatoriaus), o iš filtro abiejų galų temperatūros davikliai ir taip pat iš abiejų galų išeina 2 vamzdeliai, kurie nukeliauja į diferencialinio slėgio daviklį. Ir dif. slėgį yra sprendžiama būklė apie filtro užtukimo laipsnį. Tiesa yra ir kitokių techninių sprendimų, gal būt taupumo sumetimais kai kurių gamintojų automobiliuose slėgis matuojamas tik prieš DPF'ą.. Temperatūriniai davikliai reikalingi regeneracijos metu jog būtų žinoma ar ji sėkmingai vykdosi ar ne, nes tada temperatūra pakyla iki 600-700laipsnių jo priekyje, ir palaipsniui gale taip pat pradeda didėt.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Kemšasi katalizatorius
Nu va, reiskias mano zinios buvo ukiskos Bet esme nesikeicia
P.S. pas 9-5 tai katalizatorius ir DPF atskirai stovi. Gal pas 9-3 ir sujungta. Bet vistiek ne vientisas blokas turetu buti.
P.S. pas 9-5 tai katalizatorius ir DPF atskirai stovi. Gal pas 9-3 ir sujungta. Bet vistiek ne vientisas blokas turetu buti.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Kemšasi katalizatorius
http://www.topgear.co.uk/ebaypics/DPF/BM11027.jpg
nu kažkas labai panašaus. Pabandysiu nufotkint (turiu). Prieky stovi katalizatorius, o už jo DPF'as (bent kiek supratau)
nu kažkas labai panašaus. Pabandysiu nufotkint (turiu). Prieky stovi katalizatorius, o už jo DPF'as (bent kiek supratau)
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Kemšasi katalizatorius
Katalizatorius siuo atveju turetu stoveti prie kelniu/kelnese, o ne tam vamzdyje
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2011 Lap 16, 13:15
Re: Kemšasi katalizatorius
Sveiki,
Pagaliau radau šią temą. Mano istorija yra panaši į autoriaus, tačiau truputi kitokia.
Turiu MY08 9-3 1,9 TTiD. Nu tipo lėktuvas, vsio takoje, turi valint, skristi ir naikint visus kely o, bet tačiau...šiuo metu yra naikinami tik mano nervų likučiai
Važinėju nemažai mieste ir jau esu susipažinęs su regeneracijos procesu - netolygus variklio darbas, didesnės sąnaudos, karštis iš duslintuvo ir nesveika smarvė, tačiau tai trunka tik apie 20 min., tai jau pripratau, kad tai yra normalus mašinos elgesys.
Bet išlėkus į autostradą...pirmą kartą buvo taip, kad važiavau į Klaipėdą (maždaug Gegužės mėn) ir maždaug už Elektrėnų man gražiai pasirodo užrašas "limited performance" ir vsio, daugiau 120km/h (nuo kalno) neiškočiosi kadangi susidūriau su šiuo reiškiniu pirmą kartą, tai ir nuvažiavau taip iki Klaipėdos ir atgal į Vilnių. Gryžęs nuvariau į Aeropolį, po skanavimo išvada - DPF filtras užsikišęs, kompas pats nepaleidžia regeneracijos proceso jau. Todėl filtras buvo išimtas ir priverstiniu būdu išvalytas/išplautas. Bent jau už šias paslaugas Aeropolis liepė man susimokėt
tada važinėjau toliau ramiai ir regeneracija vykdavo kaip ir turi būti, gal tik truputi per dažnai - pagal teorija turi vykti maždaug kas 900km, bet vyksta daug dažniau - darau prielaida, kad tepalai netinkami, reikalingi mažesnio peleningumo
Praėjusią sav vėl lekiau į Klaipėdą ir vėl tas pats šūdas su "limited performance". Dabar jau susinervinau, įjungiau autopilotą ir 4 bėgiu, prie 3000 rpm važiavau maždaug 50km. Jokio pranešimo neišmetė, bet trauka vėl atsirado ir skrido vėl normaliai.
Už 4 dienų važiavau atgal į Vilnių ir vėl "limited performance" ir vėl tos pačios aukštos apsukos ir keletas km pastoviu greičiu padėjo.
Bet aš vistiek nemanau, kad taip neturi būti, nes sąnaudos gaunasi ne mažos po tokių šposų ir šiaip nervus kainuoja tokie dalykai
Kas nors turi patarimų ką daryt? bandyt keist filtrą??
Į kokį servisą čia kažkas važiavo vaduvos 2a. Čia Vilniuje? kaip vadinasi?
Nes aš nusišausiu iš nevilties su tokiais šposais su tuo filtru
Pagaliau radau šią temą. Mano istorija yra panaši į autoriaus, tačiau truputi kitokia.
Turiu MY08 9-3 1,9 TTiD. Nu tipo lėktuvas, vsio takoje, turi valint, skristi ir naikint visus kely o, bet tačiau...šiuo metu yra naikinami tik mano nervų likučiai
Važinėju nemažai mieste ir jau esu susipažinęs su regeneracijos procesu - netolygus variklio darbas, didesnės sąnaudos, karštis iš duslintuvo ir nesveika smarvė, tačiau tai trunka tik apie 20 min., tai jau pripratau, kad tai yra normalus mašinos elgesys.
Bet išlėkus į autostradą...pirmą kartą buvo taip, kad važiavau į Klaipėdą (maždaug Gegužės mėn) ir maždaug už Elektrėnų man gražiai pasirodo užrašas "limited performance" ir vsio, daugiau 120km/h (nuo kalno) neiškočiosi kadangi susidūriau su šiuo reiškiniu pirmą kartą, tai ir nuvažiavau taip iki Klaipėdos ir atgal į Vilnių. Gryžęs nuvariau į Aeropolį, po skanavimo išvada - DPF filtras užsikišęs, kompas pats nepaleidžia regeneracijos proceso jau. Todėl filtras buvo išimtas ir priverstiniu būdu išvalytas/išplautas. Bent jau už šias paslaugas Aeropolis liepė man susimokėt
tada važinėjau toliau ramiai ir regeneracija vykdavo kaip ir turi būti, gal tik truputi per dažnai - pagal teorija turi vykti maždaug kas 900km, bet vyksta daug dažniau - darau prielaida, kad tepalai netinkami, reikalingi mažesnio peleningumo
Praėjusią sav vėl lekiau į Klaipėdą ir vėl tas pats šūdas su "limited performance". Dabar jau susinervinau, įjungiau autopilotą ir 4 bėgiu, prie 3000 rpm važiavau maždaug 50km. Jokio pranešimo neišmetė, bet trauka vėl atsirado ir skrido vėl normaliai.
Už 4 dienų važiavau atgal į Vilnių ir vėl "limited performance" ir vėl tos pačios aukštos apsukos ir keletas km pastoviu greičiu padėjo.
Bet aš vistiek nemanau, kad taip neturi būti, nes sąnaudos gaunasi ne mažos po tokių šposų ir šiaip nervus kainuoja tokie dalykai
Kas nors turi patarimų ką daryt? bandyt keist filtrą??
Į kokį servisą čia kažkas važiavo vaduvos 2a. Čia Vilniuje? kaip vadinasi?
Nes aš nusišausiu iš nevilties su tokiais šposais su tuo filtru
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Kemšasi katalizatorius
Sveikas broli
Aš irgi kankinuos, lygiai same shit pas mane Tik pas mane jau pakeistas DPF'as, valytas EGR Ir sąnaudos dabar vėl nemažos. Mieste laisvu metu važinėjant (kai nėr mašinų beveik) mažiau 9 nekrenta
Tik kad aš jau porą mėnesių nervuojuos, aprašiau šitą situaciją beje temoje http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=29&t=4047&start=480, pačioje apačioje
Aš irgi kankinuos, lygiai same shit pas mane Tik pas mane jau pakeistas DPF'as, valytas EGR Ir sąnaudos dabar vėl nemažos. Mieste laisvu metu važinėjant (kai nėr mašinų beveik) mažiau 9 nekrenta
Tik kad aš jau porą mėnesių nervuojuos, aprašiau šitą situaciją beje temoje http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=29&t=4047&start=480, pačioje apačioje
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Kemšasi katalizatorius
Pakeistas DPF gali buti tik nauju, idejus naudota tiketis stebuklu nebutina. EGR valymas taip pat "ilgalaikis" dalykas Arba tvarkykites savo lektuvus, arba neverkslenkit, kad netraukia, dumija, rija kura.
SAAB'as tikrai nera isimtis ir ta "regeneracija" besikartojanti daznai tik reiskia, kad reiks keist DPF, kol visai neuzsikiso ir besikisdamas kitu bedu nepridare.
EGR valymas net ir sitose, retose, traktoristu gretose turetu buti jau issemta tema - valyk nevales, vistiek teks keist.
SAAB'as tikrai nera isimtis ir ta "regeneracija" besikartojanti daznai tik reiskia, kad reiks keist DPF, kol visai neuzsikiso ir besikisdamas kitu bedu nepridare.
EGR valymas net ir sitose, retose, traktoristu gretose turetu buti jau issemta tema - valyk nevales, vistiek teks keist.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Kemšasi katalizatorius
p.s. toks klausimas pasistojo, įdomu kaip su diferencialinio slėgio daviklio parodymais reikalai? nes bent Volvo automobiliam tų davikliu nemažai teko keisti, nes kažkas pasidarydavo jiems, jog ant laisvų apsukų slėgį per didelį rodydavo, sukalibruoti taip pat nepavykdavo, ko pesekoje nebevykdavo DPF'o regeneracijos.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Kemšasi katalizatorius
romask rašė:Pakeistas DPF gali buti tik nauju, idejus naudota tiketis stebuklu nebutina. EGR valymas taip pat "ilgalaikis" dalykas Arba tvarkykites savo lektuvus, arba neverkslenkit, kad netraukia, dumija, rija kura.
SAAB'as tikrai nera isimtis ir ta "regeneracija" besikartojanti daznai tik reiskia, kad reiks keist DPF, kol visai neuzsikiso ir besikisdamas kitu bedu nepridare.
EGR valymas net ir sitose, retose, traktoristu gretose turetu buti jau issemta tema - valyk nevales, vistiek teks keist.
Nesutinku dėl DPF.
40k mylių panaudotas man buvo įdėtas. Tai jei imant kad man dbr prie 180k užsikišo, tai 120k km turiu:) Paaiškink kuo jis blogesnis už naują, tik tuo kad turi daugiau pravažiuotų km?
O dėl EGR, ačiū, senam saabui jau plauta 3 kartus, bet vis eina į tą pusę. Sakai kad reiktų ieškot kokio naujesnio (arba išvis naujo) ir jį keisti?:)
Ir man įdomu kaip tamstai atrodo, kad tai verkšlenimas ir netaisymas. Jau tikrai ne vieną k sudėjau, ir vis ieškau kas negerai
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Kemšasi katalizatorius
Yra toks dalykas, 1,9 TID, 30 Kkm. Jei kam reikia, turit pora dienu pamastimams. 800 Lt.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2011 Lap 16, 13:15
Re: Kemšasi katalizatorius
romask rašė:Pakeistas DPF gali buti tik nauju, idejus naudota tiketis stebuklu nebutina. EGR valymas taip pat "ilgalaikis" dalykas Arba tvarkykites savo lektuvus, arba neverkslenkit, kad netraukia, dumija, rija kura.
SAAB'as tikrai nera isimtis ir ta "regeneracija" besikartojanti daznai tik reiskia, kad reiks keist DPF, kol visai neuzsikiso ir besikisdamas kitu bedu nepridare.
EGR valymas net ir sitose, retose, traktoristu gretose turetu buti jau issemta tema - valyk nevales, vistiek teks keist.
Iš anksto atsiprašau, kad nepasitaręs su Tavim pasireiškiau čia
Vat man įdomu, ką turi omeny sakydamas - tvarkykitės.
Ką būtent tvarkyti siūlai? Viską naują susipirkti?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Kemšasi katalizatorius
oro filtro juk deveto nekyla mintis pirkti, su tuo DPF irgi tas pats. Jei tau nusispjauti ant praeivių sveikatos - galima pasiieskoti kas jį programiškai panaikintų ir išdraskyti vidurius velniop, tik tada rudik'as supyks
o EGR pas situs (2.2) variklius brangi kaprizinga liga. Kažkas emuliatoriu dėjosi, po to lyg neminejo kad bėdų turėtų del to. Bet plovimas tai tik geriausiu atveju išlošimas laiko pinigų taupymui.
o EGR pas situs (2.2) variklius brangi kaprizinga liga. Kažkas emuliatoriu dėjosi, po to lyg neminejo kad bėdų turėtų del to. Bet plovimas tai tik geriausiu atveju išlošimas laiko pinigų taupymui.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių