Sveiki,
gal kas iš jūsų yra susidūręs ar gaudosi šiuose reikaluose ir galėsite man padėti, taigi:
Porą metų važinėju su 9-3 2,2 TiD SAAB ir iki šiol niekuomet nesureikšminau šalto variklio užsivedimo, bet nuo šio rudens mašina visuomet užsiveda 3 cilindrais. Praeitas žiemas variklis vesdavosi 3 cilindrais tik nuo -20 C ar žemiau, bet pastaruosius 2 mėn jis taip vedasi ir prie +2 temp.
įkėliau filmuką į youtube, gal bus aiškiau suprasti apie ką eina kalba. filmuota šiandien ryte, temp -12
pats filmukas
* Užgęsus pakaitinimo žvakėms mašina kuriasi be didelių problemų, tačiau tik 3 cilindrais ir meta pilkus/juodus dūmų kamuolius.
* Akseleratoriaus spaudimas neduoda jokio rezultato - mašina visai nereaguoja į pedalą.
* Nuo 00:37 variklis pradeda didinti apsukas ir po kelių sekundžių pradeda dirbti kaip priklauso
* Pradėjus dirbti visiems cilindrams akseleratoriaus pedalas pradeda veikti, pilki/juodi dūmai dingsta.
Jokių CE, žvakės bei akumuliatorius keisti praeitais metais, degalai iš Nestės.
Gal turite kokių minčių? Ar verta aiškintis kame problema? Ar galima ignoruoti?
Ačiū!
p.s. skaitinėjausi ir kitas temas bei senas, bet panašaus atvejo neradau.
2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 2012 Gru 23, 20:00
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
As tai pasitikrinciau zvakes dar karta, kas kad pernai keista...
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
man pernai kartais ir taip būdavo prie virš -20. pergazuodavau iki 2k grubiai, per kelis kartus ir pagaudavo.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 2012 Gru 23, 20:00
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
žvakės patikrintos, visos vienodai dirba.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 2010 Rgp 26, 20:24
- Miestas: vilnius
- Contact:
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
sitam dyzeliui reikalinga NKG zvakes. tik tokios. kitu nerekomenduoju deti
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
kuremis rašė:sitam dyzeliui reikalinga NKG zvakes. tik tokios. kitu nerekomenduoju deti
Kodel taip sakai? manai jog kitos yra kitokios nors realiai identiskos? ar cia tavo toks nusistaytmas
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
Na visos jos teoriskai identiskos, bet benziniai lektuvai gave ne NGK, nebutinai pigias, zvakes nepavaziuoja - ciaudi, kosti ir kitaip skundziasi. Gal traktorines ir nesildys kitaip saliarkos... Nebent pradetume lysti i noname/low price segmenta...
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
kuremis rašė:sitam dyzeliui reikalinga NKG zvakes. tik tokios. kitu nerekomenduoju deti
jau antroj temoj paklausiu tamstos, kokiais teiginiais remiatės tai sakydamas? (ne iš piktos valios, tiesiog smalsumas)
kai pačiam buvo nusprogus žvakė ir galvojau kokią čia ją dėti. Tai kiek pavyko išsiaiškinti: originali, kurią pardavinėja saabdalys.lt yra bosch, daugiau vienas meistras kuris išsukinėja užlūžusias žvakes sakė jog opelių varikliai bandomi su beru žvakėm, pas patį seniau buvo įdėtos Beru žvakės, tai tokias pat ir sudėjau
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 2010 Rgp 26, 20:24
- Miestas: vilnius
- Contact:
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
as esu issiaiskines, kad sitie varikliai opeliniai dyzeliai saab'uose buvo bandomi su NKG zvakemis. tiek. taip kad sios zvakes yra realiai tinkancios bet kokiom salygom oro. o beru as ismeciau rades pas save variklyje.nes jos ir netinka siam varikliui.
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
Tik nepasakok apie NGK žvakes ir Tid . NGK niekuomet nesugebėjo pagaminti normalios DIZELINĖS žvakės. Pats kai dar su Tid'u laksčiau turėjau beru ir poto pakeičiau į NKG ir labai pasigailėjau. Jei opelyje stovi BERU tai ir turi būt BERU. Tai jog sabas kiša NGK dar nieko nereiškia-eiliniai formalumai.Sudarę sutartį ir vsio. Ir gali nenusišnekėt toliau jog šitie varikliai skirtingų lydynių ,dar kokio briedo ir t.t..Tas pats variklis tik su Saab štampu vietoj Opel.
Geriausios žvakes gamina. benzas-NGK, Bosch. Dizelis- BERU..Visa kita jau eina žemiau. Ir atitinkamai iš jų reikia bėgti nuo BERU- benzino ir dizelinių Bosch ir NGK.
Atsakant į temą- iš patirties-gali būt purštukai. Tik pas mane buvo ne su saabu tai ,tačiau esmės nekeičia. Pirmą žiemą nesikurė prie -20 kaip sakai, antrą jau ir prie -3.. Kol galiausiai "privažiavom" iki to jog vidurvasary taip pat nustojo kurtis...Rezultatas -2 purktukai iš 6.
Ir dar klausimas-kurimosi metu, ir tuo metu kai auto dirba ant 3 cilindrų-iš duslintuvo nesmirda,nespjaudo saliura?
Ir žvakės čia tikrai ne prie ko.
Dar mintis yra jog degimo kampas gali grybą pjaut, tačiau tuo pačiu esu linkęs tai atmesti..rida matau kaip ir nedidelė ( jei originali,kuo abeboju.) Plius- likę trys katilai tavo kuriasi tikrai gražiai. Kompresija matuot galima,tačiau nemanau jog ten tau jį ką parodys baisaus.. Tai jei diagnostika nemeta jokių gliuku-mąstyčiau apie purkštukų testavimą. o jie čia hemarojiškoj vietoj.Tai asmeniškai važinėčiau kol visai užlinks. Na dar siurblys,bet ir čia abejonės...Šaip gali pasitikrinti kuro magistralę nuo siurblio iki purkštuko kiek matai (nebepamenu ar yra koks padoresnis priėjimas.)
Juokas juokais,bet kažkada teko atvykti pas vienus rimtus dizelistus kaune...tai iš 5 ar 6 auto stovėjusiu eilėje pamačiau net 4 zafiras bei dar dvi ant keltuvų..Po tokio vaizdelio ir "bardačiokas" man atvypo.
Geriausios žvakes gamina. benzas-NGK, Bosch. Dizelis- BERU..Visa kita jau eina žemiau. Ir atitinkamai iš jų reikia bėgti nuo BERU- benzino ir dizelinių Bosch ir NGK.
Atsakant į temą- iš patirties-gali būt purštukai. Tik pas mane buvo ne su saabu tai ,tačiau esmės nekeičia. Pirmą žiemą nesikurė prie -20 kaip sakai, antrą jau ir prie -3.. Kol galiausiai "privažiavom" iki to jog vidurvasary taip pat nustojo kurtis...Rezultatas -2 purktukai iš 6.
Ir dar klausimas-kurimosi metu, ir tuo metu kai auto dirba ant 3 cilindrų-iš duslintuvo nesmirda,nespjaudo saliura?
Ir žvakės čia tikrai ne prie ko.
Dar mintis yra jog degimo kampas gali grybą pjaut, tačiau tuo pačiu esu linkęs tai atmesti..rida matau kaip ir nedidelė ( jei originali,kuo abeboju.) Plius- likę trys katilai tavo kuriasi tikrai gražiai. Kompresija matuot galima,tačiau nemanau jog ten tau jį ką parodys baisaus.. Tai jei diagnostika nemeta jokių gliuku-mąstyčiau apie purkštukų testavimą. o jie čia hemarojiškoj vietoj.Tai asmeniškai važinėčiau kol visai užlinks. Na dar siurblys,bet ir čia abejonės...Šaip gali pasitikrinti kuro magistralę nuo siurblio iki purkštuko kiek matai (nebepamenu ar yra koks padoresnis priėjimas.)
Juokas juokais,bet kažkada teko atvykti pas vienus rimtus dizelistus kaune...tai iš 5 ar 6 auto stovėjusiu eilėje pamačiau net 4 zafiras bei dar dvi ant keltuvų..Po tokio vaizdelio ir "bardačiokas" man atvypo.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 2012 Gru 23, 20:00
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
hm, aš iš tikrųjų irgi įtariu purkštukus ir jau girdėjau pasakojimą, apie panašią situaciją į mano, kurios pabaigoje paaiškėjo, kad purkštukai nedirba.
Smirdi dizelka iš duslintuvo, papildomo kvapo nejaučiu (gal netreniruota nosis). Dėl ridos: pirktas jis iš BRC su ~100k rida, bet nelabai ir aš pats tikiu, turiu įtarimo, kad BRC atsukę bus Siurblys keistas praeitą pavasarį, nemanau, kad čia bus problema.
Smirdi dizelka iš duslintuvo, papildomo kvapo nejaučiu (gal netreniruota nosis). Dėl ridos: pirktas jis iš BRC su ~100k rida, bet nelabai ir aš pats tikiu, turiu įtarimo, kad BRC atsukę bus Siurblys keistas praeitą pavasarį, nemanau, kad čia bus problema.
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
Jei siurblį teks greičiausiai atmesti, ir nesvarbu jog keistas-tam esmės nėra.
O tai jog smirda iš duslios saliura - yra viena,nesudegęs kuras. Ir dėlto 80% kaltas purkštukas. Kad siurblys-gal 5% -bet tik tuo atveju jei jis sekcijinis-bet ir čia būtų kažkas " " Toliau visa kita..
Tai sakau dėlto jog esu susiduręs su atveju kai pas viena (ne saab) dizeliuka iš duslios netik kad smirda saliura,bet užeina momentai kai tiesiogine žodžio prasme myža-gali su kanistu pakabintu važinėtis
Ir kas tik nedaryta..niekas nepadėjo,kompai klaidų nemeta..Tai kolkas mistika,kuria su kolegom tikiuos greitai išspręsim.
O tavo atveju -kaip sakiau mąstyčiau apie purkšukus.Beje, iš kurio miesto esi?
O tai jog smirda iš duslios saliura - yra viena,nesudegęs kuras. Ir dėlto 80% kaltas purkštukas. Kad siurblys-gal 5% -bet tik tuo atveju jei jis sekcijinis-bet ir čia būtų kažkas " " Toliau visa kita..
Tai sakau dėlto jog esu susiduręs su atveju kai pas viena (ne saab) dizeliuka iš duslios netik kad smirda saliura,bet užeina momentai kai tiesiogine žodžio prasme myža-gali su kanistu pakabintu važinėtis
Ir kas tik nedaryta..niekas nepadėjo,kompai klaidų nemeta..Tai kolkas mistika,kuria su kolegom tikiuos greitai išspręsim.
O tavo atveju -kaip sakiau mąstyčiau apie purkšukus.Beje, iš kurio miesto esi?
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 2012 Gru 23, 20:00
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
Vilniaus.
Kolkas nesuksiu galvos, nes pastaruoju metu labai retai tenka SAABą vairuoti, o jam pakosėjus viskas būna ok
Kolkas nesuksiu galvos, nes pastaruoju metu labai retai tenka SAABą vairuoti, o jam pakosėjus viskas būna ok
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: 2.2 9-3 I, saltas vedasi 3 cilindai
Pazystamui panasiai buvo su reno dyzeliniu, tai net visas galas apnestas salerka buvo... Beda buvo purkstuke...
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių