Dar karta apie ausinimo skysti?

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Dar karta apie ausinimo skysti?

Standartinė ziopliai » 2006 Rgp 07, 08:05

pusantru metu (po masinos isigyjimo) atvazinejau uzsidege pranesimas, kad truksta ausinimo skyscio; nusprendziau, kad nugaravo - pripyliau ~0.5-0.7L (G12) iki normos; pavazinejau tris dienas ok - ausinimo skystis norma (vakar vakare kaip tik patikrinau) ir siandien bevaziuojant i darba (~15km) vel dingo (truksta 0.5L) ausinimo skystis, t.y. jis dingo staiga. Vizualiai nutekejimu lyg ir niekur nesimato, ausinimo skystis svarus.

Klausimas ar is karto varyt i servisa ar gal yra kokia nors "slapta" slangele kuria reiketu patikrinti ?

Aciu
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
Martaz
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 222
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 21:06
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dar karta apie ausinimo skysti?

Standartinė Martaz » 2006 Rgp 07, 08:16

ziopliai rašė:pusantru metu (po masinos isigyjimo) atvazinejau uzsidege pranesimas, kad truksta ausinimo skyscio; nusprendziau, kad nugaravo - pripyliau ~0.5-0.7L (G12) iki normos; pavazinejau tris dienas ok - ausinimo skystis norma (vakar vakare kaip tik patikrinau) ir siandien bevaziuojant i darba (~15km) vel dingo (truksta 0.5L) ausinimo skystis, t.y. jis dingo staiga. Vizualiai nutekejimu lyg ir niekur nesimato, ausinimo skystis svarus.

Klausimas ar is karto varyt i servisa ar gal yra kokia nors "slapta" slangele kuria reiketu patikrinti ?

Aciu

na jeigu niekur jokiu nubegimu nera, tai tikrink tepalo lygi. turetu but pakiles. Dar konsistencija pacio tapalo paziurek, ar ner kokio mojanezo ir pan.
9-3 Anniversary NOT so soon...
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Re: Dar karta apie ausinimo skysti?

Standartinė ziopliai » 2006 Rgp 07, 08:21

Martaz rašė:
ziopliai rašė:pusantru metu (po masinos isigyjimo) atvazinejau uzsidege pranesimas, kad truksta ausinimo skyscio; nusprendziau, kad nugaravo - pripyliau ~0.5-0.7L (G12) iki normos; pavazinejau tris dienas ok - ausinimo skystis norma (vakar vakare kaip tik patikrinau) ir siandien bevaziuojant i darba (~15km) vel dingo (truksta 0.5L) ausinimo skystis, t.y. jis dingo staiga. Vizualiai nutekejimu lyg ir niekur nesimato, ausinimo skystis svarus.

Klausimas ar is karto varyt i servisa ar gal yra kokia nors "slapta" slangele kuria reiketu patikrinti ?

Aciu

na jeigu niekur jokiu nubegimu nera, tai tikrink tepalo lygi. turetu but pakiles. Dar konsistencija pacio tapalo paziurek, ar ner kokio mojanezo ir pan.

su tepalu viskas tvarkoje, o be to ir ausinimo skystis svarus, kai konstatuoju, kad nesimato nutekejimo, tai konstatavau tai siam rytui, nes buvo slapia ir variklis kiek pataskytas, pats variklis ikaites ir jeigu kas kur lases, tai tiesiog nugaruos ir galu gale juokingiausia dalis tai, kad 3.0TiD variklis vos telpa savo kompartmente ir ten praktiskai nieko nesimato...
9-5 Aero Griffin MY2009
2blis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 50
Užsiregistravo: 2005 Lap 25, 09:46
Miestas: Vilnius

Standartinė 2blis » 2006 Rgp 07, 09:44

Pas mane pastoviai reikia dalipileneti koki 1L per pusmeti. Pas mane kiek ziurejau, turi tendencija leisti per sujungimus, ir tada kai gerai ikaista. Leidzia po nedaug, todel jis iskarto isgaruoja. Aisku matosi nuosedos prie nesandariu sujungimu. Beda tame, kad gumos yra suketejusios ir nelabai uzsiverzia :)
Siaip jeigu leidzia tai turetu jaustis specifinis, "salstelejes" kvapas.
Seni "soferiai" siulo net lyzteleti, turi jausti saldumas :-D.
Tik nereikia naudoti vietos cukraus :!: :!: :!:
9000 2.0 LPT 1996
(Iesko naujo seimininko)
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2006 Rgp 07, 10:19

Reiktų vstik žiūrėti nutekėjimo vietas. Pvz.: didelė tikimybė, kad per pompą...
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Standartinė AUGIS » 2006 Rgp 07, 10:46

ALDU rašė:Reiktų vstik žiūrėti nutekėjimo vietas. Pvz.: didelė tikimybė, kad per pompą...

Jo ,kai laša iš pompos lašai pakliūna ant dirželio ir išsitaško. Pastebėt galima atsidarius kapotą ir užvedus variklį -dirželis taškosi. Bet tik kai geraai prakiurus pompa matosi balutė.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
dalenas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 45
Užsiregistravo: 2006 Bal 30, 18:42

Standartinė dalenas » 2006 Rgp 07, 16:16

Gal kur itrukes blokas arba galva, ir ausinimo skystis paprasciausiai isgaruoja pro dusliu?
SAAB 9000CS MY95 B234I AT
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2006 Rgp 07, 17:27

dalenas rašė:Gal kur itrukes blokas arba galva, ir ausinimo skystis paprasciausiai isgaruoja pro dusliu?

Tada ne garuotų, o varvėtų. Kartais sunku ir atskirti nuo kondensato. Kol nelyžteli. ;)
9-5 Aero Estate, MY2002, AT

Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2006 Rgp 11, 10:16

ALDU rašė:
dalenas rašė:Gal kur itrukes blokas arba galva, ir ausinimo skystis paprasciausiai isgaruoja pro dusliu?

Tada ne garuotų, o varvėtų. Kartais sunku ir atskirti nuo kondensato. Kol nelyžteli. ;)


istorija tesiasi - padiskutavus su Audrimantu ir paskaicius manuala, buvo nuspresta dar karta dapilti ausinimo skyscio, mintis buvo, kad gal tuomet kai pyliau variklis buvo saltas, o pavazinejus ir atsidarius didziajam ausinimo ratui gal dar kiek nukrito lygis. Tiesa sakant manualas raso, jeigu pritruko ausinimo skyscio pripilti iki normos uzvesti varikli, palaukti kol pasieks darbine temperatura ir tuomet vel dapilti iki normos, jeigu reikia.

Bet tie dapilymai nepadejo, vakar vel pritruko ausinimo skyscio, o sirit pries vaziuojant i servisa uzsidege check engine lempute - atsijunge turbina. Masinuks jau stovi Sugiharos servise - tikiuosi nieko rimto :(
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2006 Rgs 04, 13:42

taigis...

check engine - nusibaige kokis tai daviklis => 425Lt + techo pajungimas

ausinimo skyscio nutekejimo niekur nerado, pasiulymas buvo vazineti kol vel pritruks ir dar karta ziureti. pasiulymas priimtas, ausinimo skystis jau dvi savaites (>1000km) niekur nebedingsta - gal tfu, tfu, tfu ir nebedings.

Tuo paciu klausimas - kiek ausinimo skyscio (L), pagal specifikacija, eina i 3.0TiD ?
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2006 Rgs 04, 14:03

ziopliai rašė:
Tuo paciu klausimas - kiek ausinimo skyscio (L), pagal specifikacija, eina i 3.0TiD ?

8,1 l.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT

Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2006 Rgs 04, 14:11

ALDU rašė:
ziopliai rašė:
Tuo paciu klausimas - kiek ausinimo skyscio (L), pagal specifikacija, eina i 3.0TiD ?

8,1 l.

aciu
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
sartepis
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 166
Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:23
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė sartepis » 2006 Spa 01, 16:18

čia prie to paties: o kiek skysčio turėtų būti 9-3-iam? klausiu, nes ir pas man SID'as išmetė, kad aušinimo skysčio dapilt reikėtų, tai daba galvoju kaip elgtis - pilti distiliuotą vandenį (betgi ruduo jau kaip ir čia :roll:) ar aušinimo skystį. tikrai net neįsivaizduoju, kokis ten supiltas buvo, o viso kažkaip keisti nesinori :roll: jei pilsiu distiliuotą, tai norėčiau žinot, kiek iš viso sistemoj skysčio turi būti, bo kažkur forume skaičiau, kad sistemoje turi likti ne mažiau nei 70% aušinimo skysčio - nenorėčiau padauginti vandens :)

tai patarkit, žmonės gerieji ;)
'98 SAAB 9-3 TiD. traktorius lėktuvo kailyje
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2006 Spa 01, 17:01

sartepis rašė:čia prie to paties: o kiek skysčio turėtų būti 9-3-iam? klausiu, nes ir pas man SID'as išmetė, kad aušinimo skysčio dapilt reikėtų, tai daba galvoju kaip elgtis - pilti distiliuotą vandenį (betgi ruduo jau kaip ir čia :roll:) ar aušinimo skystį. tikrai net neįsivaizduoju, kokis ten supiltas buvo, o viso kažkaip keisti nesinori :roll: jei pilsiu distiliuotą, tai norėčiau žinot, kiek iš viso sistemoj skysčio turi būti, bo kažkur forume skaičiau, kad sistemoje turi likti ne mažiau nei 70% aušinimo skysčio - nenorėčiau padauginti vandens :)

tai patarkit, žmonės gerieji ;)

9-3 TiD AS talpa - 8,3 L. Dėl papildymo - buvo kelios diskusijos, paieškok. Distiliato nepilk.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT

Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Vartotojo avataras
sartepis
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 166
Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:23
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė sartepis » 2006 Spa 01, 17:24

ALDU rašė:
9-3 TiD AS talpa - 8,3 L. Dėl papildymo - buvo kelios diskusijos, paieškok. Distiliato nepilk.


dėkui, Aldu. peržiūrėjau tas kelias diskusijas dar prieš klausdamas - bet, kad ten galutinės kažkokios išvados ir nebuvo prieita - galima skirtingus aušinimo skysčius maišyti ar ne. dėl to ir nusprendžiau dar kartelį užklausti. sekant minėtąja diskusija, vienintelis daugiau mažiau tikras variantas - jei nežinai, kas supilta buvo - pilk dex-coolą :roll: o gal vadovautis trusto politika - pilti "tokį žalią iš RIMI?" :)
'98 SAAB 9-3 TiD. traktorius lėktuvo kailyje

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 44 ir 0 svečių