Dar karta apie ausinimo skysti?

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2008 Bal 16, 08:40

sK rašė:Pirma vandens pilti nerekomenduoju, nes vanduo ir korozija, ir nedraugas siurbliui, ir jo virimo taškas yra žemiau nei auš. skysčio.

kazkas nerimta :)
ausinimo skystis servise ir yra 50% vanduo, 50% koncentratas, pries ziema varysiu pakeisti tepalu ir ipils kiek truks koncentrato, prie ko cia virimo taskas nesupratau, cia gi ne alyva McDonaldse, kur bulves fri kepi, cia svarbu uzsalimo taskas ziema, o vasara gali su vandeniu vazineti (zinoma distiliuotu)

sK rašė: Pavojinga, nes dėl oro kamščio gali lengvai perkaisti...

temperatura palaikoma idealiai, jokiu svyravimu, rodykle ties 9 valandom visuomet
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
sK
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 295
Užsiregistravo: 2007 Kov 15, 15:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė sK » 2008 Bal 16, 09:04

ziopliai rašė:ausinimo skystis servise ir yra 50% vanduo, 50% koncentratas

Na jei kalbame apie koncentratus + distiliuotą vandenį, tada ok. Bet būna, kad žmonės pila iš krano... :)

prie ko cia virimo taskas nesupratau<...>cia svarbu uzsalimo taskas ziema

Virimo taškas prie to, kad nors ir sistema po šiokiu tokiu slėgiu (virs skystis kiek aukštesnėje temperatūroja), tačiau gali būti įvairių atvejų, kai temperatūra tam tikrose bloko vietose pasieks būtent vandens+kiek aukštesnę. O užvirimas reikštų nelabai ką gero... Temperatūrinės sklaidos klausimu :) Aišku, normaliomis sąlygomis važinėjant tai gali niekad ir neįvykti, tskant gryna teorija, bet... O auš. skysčio mikstūra verda aukštesnėje temp. nei vanduo.

Be to, vanduo neturi antikorozinių priedų. Tad vien vandeniu važinėti draudžia visi be išlygos automobilių gamintojai (please read the manual).

temperatura palaikoma idealiai, jokiu svyravimu, rodykle ties 9 valandom visuomet

Šitai valio. Bet temperatūra matuojama ne visose vietose, o tik ten, kur yra temperatūros daviklis. O jei kamštis ne ten, tad... :)

Tfu tfu tfu aišku, aš čia tiesiog apmąstau galimybės. Jei dapilinėsi distiliatą į jau esantį skystį ir jis užims realiai vos kelis %, tai problemų nebus. Siūlau palaukti kol atvės ir pažiūrėti dar kartą.
SAAB 900 2.0T Coupė, 1995
"SAAB deep blue", CCD_059
IV kartos OMVL LPG
Mano blogas
Edas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Edas » 2009 Geg 31, 22:50

Nenorėjau kurti naujos temos, tad pasirinkau tik kažką "į tema". Vakar be važiuojant namo užsidegė Check radiator level, aišku sustojau ir atsidaręs kapota apžiūrėjau antifrizą, bet kadangi buvo naktis nelabai ką ir mačiau. Nieko blogo nepagalvojęs sėdau ir nuvažiavau toliau stebėdamas variklio temperatūra....,bet neilgai temperatūra pradėjo kilti, atidarius variklio dangtį antifrizas jau kažkur trykščiojo per šlangą, bet dėl tamsos nemačiau per kuria tiksliai. Namo grįžau ant virvės. O namuose apžiūrėjus šlangas paaiškėjo, kad prakiuro šlanga kuri eina iš bloko į pečiuką. O klausimas būtų toks, ar sudėtingas šlangos pakeitimas? Variklio skyriuj tai galima prisikasti prie tos šlangos po truputį, o kaip prieiti prie pečiuko? Kelias sudėtingas? Gal net reikia panele ardyti? :oops: :cry:
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bir 01, 07:47

Edas rašė:Nenorėjau kurti naujos temos, tad pasirinkau tik kažką "į tema". Vakar be važiuojant namo užsidegė Check radiator level, aišku sustojau ir atsidaręs kapota apžiūrėjau antifrizą, bet kadangi buvo naktis nelabai ką ir mačiau. Nieko blogo nepagalvojęs sėdau ir nuvažiavau toliau stebėdamas variklio temperatūra....,bet neilgai temperatūra pradėjo kilti, atidarius variklio dangtį antifrizas jau kažkur trykščiojo per šlangą, bet dėl tamsos nemačiau per kuria tiksliai. Namo grįžau ant virvės. O namuose apžiūrėjus šlangas paaiškėjo, kad prakiuro šlanga kuri eina iš bloko į pečiuką. O klausimas būtų toks, ar sudėtingas šlangos pakeitimas? Variklio skyriuj tai galima prisikasti prie tos šlangos po truputį, o kaip prieiti prie pečiuko? Kelias sudėtingas? Gal net reikia panele ardyti? :oops: :cry:


bandyk paprasciau.
kurioj vietoj truke?
jei trukimo vieta yra variklio skyriuje, o slanga dar normali nesutrukinejusi- ispjauni ta sutrukusia dali, nusiperki dvi jungtis, gabaleli zarnos, 4 "chamutus" ir sujungi.
jei noresi lysti iki peciaus- tuomet jau vargo bus daugiau...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Bir 01, 10:39

Prie to pacio, kur ieskot galu, jei salone nuolat dregni kilimeliai, ausinimo skystis nedingsta :idea: , ar gali is lauko kazkur but kiauryme ir pro ja patenka vanduo?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bir 01, 11:58

sarasand rašė:Prie to pacio, kur ieskot galu, jei salone nuolat dregni kilimeliai, ausinimo skystis nedingsta :idea: , ar gali is lauko kazkur but kiauryme ir pro ja patenka vanduo?


ieskom tolkia tvarka...
1. Liuko drenazas.
2. Dreanasas salono filtro dezej.
3. Akvariumas...
kazkas kazkur uzsikise, arba kazkas kazka vedziodamas sugebejo "atkismsti" akvariumo "zagluskes" (mat toki bajeri padare kazkoks idijotas vedes duju irangos laida, jam pasirode paprasciau islupti "zagluske"...)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Bir 01, 13:41

Nu liuko nera.
Salono filtra paziuresiu, bet vat "akvariumas" tai nelabai zinau kas paslepta po situo sinonimu :oops:
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bir 01, 14:05

sarasand rašė:Nu liuko nera.
Salono filtra paziuresiu, bet vat "akvariumas" tai nelabai zinau kas paslepta po situo sinonimu :oops:


na zargonu daznai tai vadinama ertme esanti tarp variklio skyriaus ir salonu- ten kur yra kondicionieriaus garintuvas ir salono filtras, variklio ECU, valytuvu mechanizmas, patekti i ja galima nuemus ta "palange" nuo variklio skyriaus puses.
"Akvariume" reiketu patikriti nutekejimo anga (mazdaug per viduri, iseina i variklio skyriu, originaliai ten stovi toks lenktas guminis vamzdis su sklende, buna kad ji uzsinesa lapais ar dar kuom) o kamsciai - vienas kiek pamenu yra ties variklio ECU ir iseina vairuotojui po kojom, toks 6-7 cm diametro gal.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Edas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Edas » 2009 Bir 01, 14:06

pjezo rašė:
Edas rašė:Nenorėjau kurti naujos temos, tad pasirinkau tik kažką "į tema". Vakar be važiuojant namo užsidegė Check radiator level, aišku sustojau ir atsidaręs kapota apžiūrėjau antifrizą, bet kadangi buvo naktis nelabai ką ir mačiau. Nieko blogo nepagalvojęs sėdau ir nuvažiavau toliau stebėdamas variklio temperatūra....,bet neilgai temperatūra pradėjo kilti, atidarius variklio dangtį antifrizas jau kažkur trykščiojo per šlangą, bet dėl tamsos nemačiau per kuria tiksliai. Namo grįžau ant virvės. O namuose apžiūrėjus šlangas paaiškėjo, kad prakiuro šlanga kuri eina iš bloko į pečiuką. O klausimas būtų toks, ar sudėtingas šlangos pakeitimas? Variklio skyriuj tai galima prisikasti prie tos šlangos po truputį, o kaip prieiti prie pečiuko? Kelias sudėtingas? Gal net reikia panele ardyti? :oops: :cry:


bandyk paprasciau.
kurioj vietoj truke?
jei trukimo vieta yra variklio skyriuje, o slanga dar normali nesutrukinejusi- ispjauni ta sutrukusia dali, nusiperki dvi jungtis, gabaleli zarnos, 4 "chamutus" ir sujungi.
jei noresi lysti iki peciaus- tuomet jau vargo bus daugiau...


Pabandysiu. ;) Dėkui už mintis.
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
Edas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Edas » 2009 Bir 02, 16:03

bandyk paprasciau.
kurioj vietoj truke?
jei trukimo vieta yra variklio skyriuje, o slanga dar normali nesutrukinejusi- ispjauni ta sutrukusia dali, nusiperki dvi jungtis, gabaleli zarnos, 4 "chamutus" ir sujungi.
jei noresi lysti iki peciaus- tuomet jau vargo bus daugiau...[/quote]

Pabandysiu. ;) Dėkui už mintis.[/quote]

Tai va aš dar karta jums rašau, šiandien pasidariau taip kaip ir buvo suplanuota ir patarta su kita šlangos dalimi. Viska sutvarkiau, tik vietoj antifrizo supyliau vandenį, kad jeigu kas antifrizas nebūtų veltui nupirktas. Ir ką jūs manot, pavažiavus kokius 300m. pirmyn atgal vėl ta pati žarna prakiuro. Kame čia bėda? Ar vėl šlanga kuria nupirkau (šlanga nenauja, dėvėta) kalta. Iš kur tas spaudimas šlangoj atsiranda? Ar kas rimčiau? Gal galva jau prakiurus? :shock: O tada jau būtų ne kas. :?

Tai niekas nepadės?
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bir 03, 07:44

Edas rašė:Tai va aš dar karta jums rašau, šiandien pasidariau taip kaip ir buvo suplanuota ir patarta su kita šlangos dalimi. Viska sutvarkiau, tik vietoj antifrizo supyliau vandenį, kad jeigu kas antifrizas nebūtų veltui nupirktas. Ir ką jūs manot, pavažiavus kokius 300m. pirmyn atgal vėl ta pati žarna prakiuro. Kame čia bėda? Ar vėl šlanga kuria nupirkau (šlanga nenauja, dėvėta) kalta. Iš kur tas spaudimas šlangoj atsiranda? Ar kas rimčiau? Gal galva jau prakiurus? :shock: O tada jau būtų ne kas. :?

Tai niekas nepadės?


galbut nupirkai naudota tokios pat "geros" bukles...
spaudimas turi buti, pas 9000 tokia ausinimo sitema sutverta...
gilia nesigilinant spaudimas reikalingas tam kad pakelti galima antifrizo virimo T, taigi ir atitinkamai pakelti variklio darbine t bei padidinti naudingumo koeficienta.
Siulau rasti normalia zarna.
Ir "neuzsidaryk" mitimis kad reikia originalios- realiai ten paprasciausia ausinimo zarna, be jokiu blatnu islankstymu.
Jei nerasi pigiai geros originalios- pirk reikiamo diametro armuota zarna skirta ausinimo sitemai- tarkim tokiu turi ir jas naudoja tie kas stato duju iranga.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Edas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Edas » 2009 Bir 03, 11:58

pjezo rašė:
Edas rašė:Tai va aš dar karta jums rašau, šiandien pasidariau taip kaip ir buvo suplanuota ir patarta su kita šlangos dalimi. Viska sutvarkiau, tik vietoj antifrizo supyliau vandenį, kad jeigu kas antifrizas nebūtų veltui nupirktas. Ir ką jūs manot, pavažiavus kokius 300m. pirmyn atgal vėl ta pati žarna prakiuro. Kame čia bėda? Ar vėl šlanga kuria nupirkau (šlanga nenauja, dėvėta) kalta. Iš kur tas spaudimas šlangoj atsiranda? Ar kas rimčiau? Gal galva jau prakiurus? :shock: O tada jau būtų ne kas. :?

Tai niekas nepadės?


galbut nupirkai naudota tokios pat "geros" bukles...
spaudimas turi buti, pas 9000 tokia ausinimo sitema sutverta...
gilia nesigilinant spaudimas reikalingas tam kad pakelti galima antifrizo virimo T, taigi ir atitinkamai pakelti variklio darbine t bei padidinti naudingumo koeficienta.
Siulau rasti normalia zarna.
Ir "neuzsidaryk" mitimis kad reikia originalios- realiai ten paprasciausia ausinimo zarna, be jokiu blatnu islankstymu.
Jei nerasi pigiai geros originalios- pirk reikiamo diametro armuota zarna skirta ausinimo sitemai- tarkim tokiu turi ir jas naudoja tie kas stato duju iranga.


Prieš kelias minutes parėjau iš garažo. Pakeičiau šlangą ir viskas veikia. :) Radau tinkama nuo A8. :)
pjezo dėkui dar karta, kad padedi jaunam vairuotojui. :-D
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
saaab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 2010 Lie 25, 21:17

Standartinė saaab » 2011 Sau 06, 19:44

sveiki kiek antifrizo telpa i 9-5 2.2tid? dekui
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2011 Sau 07, 12:16

palee rašė:sveiki kiek antifrizo telpa i 9-5 2.2tid? dekui


Pagal mano turimus duomenis 7,2 ltr.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
donac123
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2011 Sau 24, 08:59

Standartinė donac123 » 2011 Sau 27, 11:56

Montavo meistras dujas, atsirado papildomos slangos, nusileido antifrizo lygis (pamačiau pagal SID). Kadangi SAAB' (9-5, 99m) turiu tik savaitę, nežinojau kokį pilt, manual'as mašinoj prancūziškas ir t.t. įpylė litrą paprasto žalio. Pagal randamą info internete, įprastą (pigus žalias) nelabai gerai maišyti su reikiamu (G12).. Kita vertus kiekis nedidelis - litras, kai sistemos talpa 8. Jei kas užmaišėt, bėdų nebuvo?

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių