Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?
3.0TID reikia zinovu nuomones
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34
Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?
P.S. 2002m. mano SAAB 3.0T
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 48
- Užsiregistravo: 2009 Gru 27, 16:30
- Miestas: Vilnius
Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?
Kai as susiduriau su tokia problema, tai ilgai nelaukiau, nuvaziavau i Aeropoli, pasirodo kad leido pro peciuko reboklius. viskas kainavo apie 180 lt
9-3 2,2TiD '00
- Judam
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:43
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 31
- Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 14:41
- Miestas: Gargždai
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:28
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Serz rašė:Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju...
Slapi kilimai nebus, bent jau 9-3 OG ten toks kaip padonas po peciuko radijatorium ir visas skystis isbega lauk per drenaza esanti variklio skyriuje. As taip pora metu pravazinejau nesuprasdamas kur dingsta po biski ausinimo skystis. Langai nepasakyciau, kad rasodavo labai.
Po didziuju salciu siemet radau bala ir akivaizdziai mates is kur lasa. Pakeiciau tarpines, prie peciuko radiatoriaus ir viskas tvarkoj. 16Lt uz dvi aeropoly mokejau, keiciau pats. Neskubek variklio skerst
Ex. 900 T16S MY84
E39 M57, MY01
E34 M30, MY90
E39 M57, MY01
E34 M30, MY90
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34
diedukas rašė:Gal papraščiausiai oro buvo
Irgi variantas.. Kol kas, dapiles iki normos, vazineju - laukiu
Beje, papildomas klausimas - kai masina pasiekia darbine temperatura, ausinimo skystis buna pakiles auksciau normos ant kokiu dvieju pirstu (ispletimo bakely), kai saltas - nukrenta iki normos. Normalu?
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 48
- Užsiregistravo: 2009 Gru 27, 16:30
- Miestas: Vilnius
Serz rašė:diedukas rašė:Gal papraščiausiai oro buvo
Irgi variantas.. Kol kas, dapiles iki normos, vazineju - laukiu
Beje, papildomas klausimas - kai masina pasiekia darbine temperatura, ausinimo skystis buna pakiles auksciau normos ant kokiu dvieju pirstu (ispletimo bakely), kai saltas - nukrenta iki normos. Normalu?
Taip
9-3 2,2TiD '00
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
- Miestas: Vilnius-Alytus
Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... [/quote] nebutinai pasmane kol visiskai neprakiuro tol nerasojo tik kvapas specifinis salone buvo
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... [/quote] nebutinai pasmane kol visiskai neprakiuro tol nerasojo tik kvapas specifinis salone buvo
9000 2.0 136KW aero 96m
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34
nebutinai pasmane kol visiskai neprakiuro tol nerasojo tik kvapas specifinis salone buvo[/quote]zilva rašė:Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju...
Kvapo spec. nera... Arba sloguoju pastoviai
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 77
- Užsiregistravo: 2009 Sau 20, 12:04
- Miestas: Vilnius
Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?
Man prieš 2 savaites buvo tas pats lygiai.
Pakeista vandens pompa, viskas tvarkoje. Daugiau nedingsta skystis.
SAAB 9-5, 2002
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34
Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones
Pauliax rašė:Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?
Man prieš 2 savaites buvo tas pats lygiai.
Pakeista vandens pompa, viskas tvarkoje. Daugiau nedingsta skystis.
Kur remontavaisi? Kiek kainavo detales? Darbai?
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 197
- Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
- Miestas: Siauliai
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 77
- Užsiregistravo: 2009 Sau 20, 12:04
- Miestas: Vilnius
Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones
Pauliax rašė:Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?
Man prieš 2 savaites buvo tas pats lygiai.
Pakeista vandens pompa, viskas tvarkoje. Daugiau nedingsta skystis.
AEROPOLIS.
Pompa apie 450 Lt originali. Neoriginali nauja iš pažįstamo lygiai taip pat kainavo, tai nerizikavau. Dėvėtos pompos taip pat nerizikavau, nes nepigus pakeitimas (apie 400 Lt), neapsimoka kas mėnesį keisti.
Pakeitimas nepigus, nes kaip aiškino 3.0 TID yra labai prastas priėjimas, reikia nemažai nuardyti variklio.
SAAB 9-5, 2002
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių