O mano CS'as nedetonuoja pilant baltarusiska 92 is patikrintos degalines;)
Aisku daugmaz ramiai vaziuojant nedetonuos, apie overboostus ir nuolatini gaza-dugna geriau pamirsti, nebent gerai pariebinus:)
Jei kas ramaus budo, ar vazineja tik su baziniu slegiu, tai yra geriausias variantas.
Sutaupoma ne 10 abejotinu kapeiku, o iki lito mazdaug (kaip pasiseks, yra daug niuansu).
O is bandymo sutaupyti 10 centu pasijuoksiu daug daugiau nei jus skaitydami ta ka parasiau (beje parasiau praktiskai rimtai;)
Taupiems - dyzelis (ir cia tikrai ne TiDas).
Taupiems - dujos (juk lieka ir benzas kaip alternatyvus kuras).
O dar labiau alternatyvu siulantis variantas - dujofikuotas automobilis suprogramuotas vaziuoti su E85. Trys kuro rusis - prasom.
Tik jokios naudos nera is etanolio, kai turi dujine
gera iranga, sumontuota tiesiom rankom, vadovaujantis sveiku protu.
Galiu lazintis kad nieks vaziuojantis dujom niekad nepils spirito i masina, nebent vaikiskam smalsumui patenkinti, tipo "otaikasbusjeimasinabiskipagers..."
Beto esu isitikines kad dauguma pabandziusiu etanoli, ir tvarkingai skaiciuojanciu, taip sakant megstanciu statistika, isitikino kad finansines naudos nera.
Taip, etanolis turi ir savu pliusu, pvz kiek mazesne ismetamuju duju temperatura. Taciau kad pasijustu kad masina smagiau vaziuoja reikia mazinti
isiurbiamo oro temperatura. O ismetamosios dujos stokiniam varikly - dzin, jei viskas tvarkoj vistiek nepakyla iki kritines ribos.
Bet etanolis neturi tu pagrindiniu dvieju dalyku, del kuriu yra reklamuojamas ir siulomas. Tai yra, neturi nei teigiamo ekonominio efekto, nei teigiamo ekologinio efekto!
Kas tokius efektus reklamuoja -meluoja. O kas suskaiciavo kad daug litu pritaupe, matyt neteisingai paskaiciavo.
PS. pats nieko nepropaguoju, nesu pamokslininkas.
Vazineju su benzu, ivairiu priklausomai nuo nuotaikos;)
Vazinejau ir su Statoiliniu E85 ivairiom proporcijom - jokios naudos neduoda, gal net atima (coldstartas, kompo reguliavimas ir t.t.).
Viskas IMHO.
Amen