Sveiki, nezinau, bet man atrodo cia greiciu dezes problema..
Zodziu kai per kamscius po pusmetri tampaisi, buna kad kartais kai sustoji prie raudono sviesaforo signalo, nuspaudi stabdi ir lauki kol uzsidegs zalia, pradeda masina taip truputi tampyti.. lyg ji vaziuotu i prieki, o as nuspaudes stabdi ja stabdau, tai i prieki verziasi.. tas pats lyg spausciau stabdi ir gaza tuo paciu metu sunku net nupasakoti
Automato beda cia? Gal yra taip buve ar nujaucia kame reikalas..
Dekingas
Problemos su automatine greiciu deze
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
- Miestas: Vilnius
Problemos su automatine greiciu deze
Saab 9-5, 2.3t, AT, '00
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
- Miestas: Vilnius
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
Na mano patirtis su APD tik 600 km, bet visą laiką atrodė jog sankryžose mašina nori "pabėgti". Švelniai priliest stabdžio neužtekdavo, reikėjo paspaudus laikyt. Manau čia taip ir turėtų būt...
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
- Miestas: Vilnius
Na nezinau, bet sita problema pasireiske pastaruoju metu kazkaip ypatingai.. anksciau irgi budavo, bet tokioj lengvoj labai formoj.. Sutapimas cia ar ne, siaip keistokai tai atrodo, taciau isjungus kondicionieriu tas tampymasis baigiasi.. taciau ilgiau ant D dar pastovejus vel po truputi tas begimas jauciasi..
Saab 9-5, 2.3t, AT, '00
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Galbut tiesiog truputi per dideles laisvos apsukos gaunasi ir spaudima sukelia didesni tepalo, kai ijungtas kondicionierius, nes variklis dauna didesne apkrova. Is bedos galima bandyt mazint apsukas, tiek kad variklis nedrebetu, bet butu mazesnes ir netemptu smarkiai.
Tik nezinau ar tas nerodo i kokia beda dezes. Nors kiek teko vairuot automatu, dauguma paleidus stabdy riededavo, O laikant stabdi D padetyje jausdavosi kad masina isitempus ir nori vaziuot pradet, panasiai kaip su mechanine ikalneje vaziuot pradedant su sankaba ir stabdziu
Tik nezinau ar tas nerodo i kokia beda dezes. Nors kiek teko vairuot automatu, dauguma paleidus stabdy riededavo, O laikant stabdi D padetyje jausdavosi kad masina isitempus ir nori vaziuot pradet, panasiai kaip su mechanine ikalneje vaziuot pradedant su sankaba ir stabdziu
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 121
- Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
- Miestas: Siauliai
- Contact:
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
- Miestas: Vilnius
Tik vat kodel tuomet ant laisvu apsuku, kai ijungtas P ar N, netempia i prieki? Kaladeles tai naujos sudetos, si stabdziais problemos tikrai negali buti.. o del to begimo, tai labai tuomet jau nori begti, nes atrodo kad stabdis uzspaustas, o gaza tai lyg pries koki draga maigyciau jausmelis..
Saab 9-5, 2.3t, AT, '00
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Lorenzo95 rašė:Tik vat kodel tuomet ant laisvu apsuku, kai ijungtas P ar N, netempia i prieki? Kaladeles tai naujos sudetos, si stabdziais problemos tikrai negali buti.. o del to begimo, tai labai tuomet jau nori begti, nes atrodo kad stabdis uzspaustas, o gaza tai lyg pries koki draga maigyciau jausmelis..
Na ne viena normali masina spaudziant gaza ant laisvo begio savaime nevaziuoja;)
Su kondicionierium, kuris didina variklio apkrova, stovint jungiasi ventiliatoriai, kad atvesintu freona, jie irgi didina apkrova variklio(per generatoriu), supulsavus apsukoms, siurblys tikrai gali pakelt spaudima dezeje ir nuo to timpteleti masina.
Na cia tik mano isvedziojimai, gal atsirades specialistas ir diagnozuos kokio greiciu dezes kompo beda
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
- Miestas: Vilnius
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
- Miestas: Vilnius
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Taigi siek tiek patirteies is automatu
P ir N padetje jai neklystu yra nesuspaustas ne vienas hidro cilindriukas uztai per hidro transformatoriu perduodama jega yra isnaudojama tiktai dezei sukti
P padetyje dar yra nuleidziamas toks dantukas i slicus ir neleidzia ratam suktis panasiai kaip rankinis stabdys.
D padetje bent vienas is hidro cilindriuku yra suspaustas todel per hidro transformatoriu variklio jega jau perduodama ratams uztai atleidus stabdi masina vazuoja.
nuspaudus stabdi variklio jega uzsilieka hidro transformatoriuje nes ratams neleidzia suktis stabdizai
seip masina nuspaudus stabdi turi ramiai "laukti" kol jis bus atleistas ir neturi jaustis labai didelio tempimo i prieki arba neturi trukseti. variklio darbas turi buti nuostovus
1 diagnoze gal variklis dirba ne itin graziai ri truputeli plaukioja apsukos arba variklio apkrovimas ir todel jis labiau verziasi i prieki, arba trukcioja (ijungus kondiske varuiklio apkrovimas padideja uztai prie tu paciu apsuku turi siek tiek daugiau galios)
2 diagnoze tau paranoja po kazkiek vazinejimo pajutai geriau masina ir padidejusi variklio galia ijungus kondicionieriu tau jauciasi kaip papildomas masinos noras verztis pirmyn.
na nesu labai didelis automatu zinovas skau tai ka teko rasti apie automatus kaip jie veikia ir siek tiek apie mpotorus ka zinau, tikrai diagnoziai nustatyti reiketu paciam pamatyti pajausti kaip masina elgesi, be to butu neprosali ir seip su normaliu automatu pasivazineti ilgiau nei pusvalandi.
P.S automatas su kuruos teko vazuoti ilgiausiai t.y apie pora valandu nedideliais greiciais buvo 76m gamybos, su naujasniais automatais teko vazuoti ne ilgiau kaip 15 min arba 50m taip kad nesiulau primti mano zodiu uz gryna piniga, bet juose yra nemazai tiesos parasyta negana to dezes dalys yra ivardintos turbut ne visai tais vardai kuriais reiketu vadinti pagal technine literatura.
P ir N padetje jai neklystu yra nesuspaustas ne vienas hidro cilindriukas uztai per hidro transformatoriu perduodama jega yra isnaudojama tiktai dezei sukti
P padetyje dar yra nuleidziamas toks dantukas i slicus ir neleidzia ratam suktis panasiai kaip rankinis stabdys.
D padetje bent vienas is hidro cilindriuku yra suspaustas todel per hidro transformatoriu variklio jega jau perduodama ratams uztai atleidus stabdi masina vazuoja.
nuspaudus stabdi variklio jega uzsilieka hidro transformatoriuje nes ratams neleidzia suktis stabdizai
seip masina nuspaudus stabdi turi ramiai "laukti" kol jis bus atleistas ir neturi jaustis labai didelio tempimo i prieki arba neturi trukseti. variklio darbas turi buti nuostovus
1 diagnoze gal variklis dirba ne itin graziai ri truputeli plaukioja apsukos arba variklio apkrovimas ir todel jis labiau verziasi i prieki, arba trukcioja (ijungus kondiske varuiklio apkrovimas padideja uztai prie tu paciu apsuku turi siek tiek daugiau galios)
2 diagnoze tau paranoja po kazkiek vazinejimo pajutai geriau masina ir padidejusi variklio galia ijungus kondicionieriu tau jauciasi kaip papildomas masinos noras verztis pirmyn.
na nesu labai didelis automatu zinovas skau tai ka teko rasti apie automatus kaip jie veikia ir siek tiek apie mpotorus ka zinau, tikrai diagnoziai nustatyti reiketu paciam pamatyti pajausti kaip masina elgesi, be to butu neprosali ir seip su normaliu automatu pasivazineti ilgiau nei pusvalandi.
P.S automatas su kuruos teko vazuoti ilgiausiai t.y apie pora valandu nedideliais greiciais buvo 76m gamybos, su naujasniais automatais teko vazuoti ne ilgiau kaip 15 min arba 50m taip kad nesiulau primti mano zodiu uz gryna piniga, bet juose yra nemazai tiesos parasyta negana to dezes dalys yra ivardintos turbut ne visai tais vardai kuriais reiketu vadinti pagal technine literatura.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
- redb
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 354
- Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 2007 Sau 02, 17:29
- Miestas: Gargzdai
Re: Problemos su automatine greiciu deze
Lorenzo95 rašė:Sveiki, nezinau, bet man atrodo cia greiciu dezes problema..
Zodziu kai per kamscius po pusmetri tampaisi, buna kad kartais kai sustoji prie raudono sviesaforo signalo, nuspaudi stabdi ir lauki kol uzsidegs zalia, pradeda masina taip truputi tampyti.. lyg ji vaziuotu i prieki, o as nuspaudes stabdi ja stabdau, tai i prieki verziasi.. tas pats lyg spausciau stabdi ir gaza tuo paciu metu sunku net nupasakoti
Automato beda cia? Gal yra taip buve ar nujaucia kame reikalas..
Dekingas
Tai taip automatai ir veikia jei atleidus stabdi jis nerieda i prieki tada jau skaityk kad neveikia greiciu deze .pas mane tas pats visada susutojus prie sviesaforo reikia spaust stbdi ir jauti kaip masina nori raut is vietos ir taip jau 4 metus vaziuoju .Man rodos kad tai norma
9-5 2.3 T 136 KW 2001
9-5 2.3 T 191 kw AERO 2009
9-5 2.3 T 191 kw AERO 2009
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių