AeroGriffin rašė:Nelabai jau pamenu, bet žiūrėjai turbūt po keleto min. man atvykus? Tuomet gal turės reikšmės visa tai žemiau dėl tų žarnų:
1. Nuo Alytaus iki jūsų atskridau tikrai labai nemenku greičiu.
2. Kondiškė kiek pamenu nebuvo jungta (nebent galėjau max keletą kartų po kelis km ant 24~25°C)
3.Antifrizo pas mane bakelyje jau senokai trūksta kai variklis šaltas kaip suprantu 4 cm (iki viršutinės ribos COLD), nebent apatinė riba irgi yra COLD (o ne HOT), tuomet trūksta 1 cm. Pats antifrizas jei ką originalus rausvas "Aeropolinis". (Kas nors gal atsakytų kiek čia realiai jo trūksta ir kiek tai blogai? Pats galvoju turbūt nieko blogo jeigu viso jo turi būti, kiek matau user manual'e 7,4 L, o trūksta išeitų turbūt tik ~poros šimtų ml…)
4. Temperatūros rodyklė tik užvedus guli ant dugno, o po vienos~kitos min. palaipsniui kyla ir poto visuomet būna tiesiai per pat viduri.
Dėl žarnų dar – gal parodytumėt kokias reiktų tikrint (ir ar kai šaltas variklis?), nueičiau dabar paminkyčiau
žiūrinėjom tamstos lėktuvą ne po kelių minučių nuo atvykimo
1. Manau, kad reiktų būt socialiai atsakingu vairuotoju ir nelakstyti, kaip akis išdegus
jei norima palakstyti, tam puikiai tinka kartingai ar Kačerginė
2. Kondicionierius neturės tokios įtakos, kad žarnos taptų medinėmis.
3. Aušinimo skysčio visada turėtų būti tiek, kiek priklauso. Tikrinamas jis šaltam varikliui ir jo norma turi būti ties COLD riba. ne aukščiau ir ne žemiau. Tas rausvas aušinimo skystis koduojasi G12. Smulkesnę info apie jį rast gali arba vartotojo vadove, arba pas save po kapotu - ant lipdukų. Kiekį, kiek trūksta nesunkiai surasi susiskaičiavęs dif. lygtį. Aišku, prie teorijos (skaičiavimų) lieka ir praktinis variantas - tiesiog nusipirkti antrifrizo, kurio litro kaina apie 13 litų, ir pripilti iki tiek, kiek trūksta.
4. Rodyklė rodo temperatūrą, tačiau ne slėgį sistemoje, nors pagal termodinamiką turi koreliaciją vienas su kitu, kai sistema yra izochorinė. galbūt pas tave ventiliatoriai labai smarkiai sukasi ir kažkiek ataušina?