Na taip taip pas mane irgi barskuole
tik sunku kazkaip pasakyt katroje puseje...
Nezinau kaip pas tave, bet pas mane tai tikrai ne amortikai, ne per seniausiai tikrinau. Regis, bus cia stabilizatoriaus ivores
Amortizatoriai
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:13
- Miestas: Talinas
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
- Levka
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 108
- Užsiregistravo: 2007 Vas 27, 23:58
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Levka rašė:jei tech apziura nieko nerado tai greiciausiai bus stabilizatoriaus ivores
Kodel nusprendet kad tech apziura neranda stabilniko yvoriu nusidevejimo, man iskart pasake tik pradeje kratyt kad reik yveres keist
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Gali buti amortiku virsutines atramos, gal tvirtinimo varztai atsileide
Paskutinį kartą redagavo 1 sarasand. Iš viso redaguota 2008 kartus.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:13
- Miestas: Talinas
Kad jau diskutuojam apie stabilizatoriaus ivores..
Kaip suprantu NG900 yra is esmes ant vectros vaziuokles. Labai isigilinti laiko dar neturejau, taciau is paziuros kai duslerka susiseginejau, galine dalis man pasirode labai panasi, o priekine - nelabai..
Kas del tu ivoriu, tai ar tinka galines vectrines? O priekines jau turbut saudytis reikia ale originalias.
Pataisykit, jei klystu.
Kaip suprantu NG900 yra is esmes ant vectros vaziuokles. Labai isigilinti laiko dar neturejau, taciau is paziuros kai duslerka susiseginejau, galine dalis man pasirode labai panasi, o priekine - nelabai..
Kas del tu ivoriu, tai ar tinka galines vectrines? O priekines jau turbut saudytis reikia ale originalias.
Pataisykit, jei klystu.
Saab NG900 coupe - sold
Saab 9-5 Griffin '09
Saab 9-5 Griffin '09
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
Linc rašė:Kad jau diskutuojam apie stabilizatoriaus ivores..
Kaip suprantu NG900 yra is esmes ant vectros vaziuokles. Labai isigilinti laiko dar neturejau, taciau is paziuros kai duslerka susiseginejau, galine dalis man pasirode labai panasi, o priekine - nelabai..
Kas del tu ivoriu, tai ar tinka galines vectrines? O priekines jau turbut saudytis reikia ale originalias.
Pataisykit, jei klystu.
tu pabandyk dalis pasieskoti per www.koivunen.lt
ten rodo suderinamumus...kokiem modeliam tinka!
bent jau man rodo kad tinka ir vectrai ir sigmai
ex 9-3SS
- Levka
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 108
- Užsiregistravo: 2007 Vas 27, 23:58
sarasand rašė:Kodel nusprendet kad tech apziura neranda stabilniko yvoriu nusidevejimo, man iskart pasake tik pradeje kratyt kad reik yveres keist
100% to neteigiu bet tai labai labai labai didele tikimybe kad tai jos, nes pagrindine opelio ir SAAB bedu. uztenka nedidelio laisvumo ir jau turi "barskuti" o tech apziura paklibina ranka ai nekliba ir gerai.
4,8s to 100km/h
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 61
- Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 18:50
- Miestas: Trakai - Vilnius
- Contact:
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Turiu tokia dilema nusprendziau pasikeist priekinius amortikus o tuio paciu ir visas keturias spyruokles, tai dabar turiu klausymely gal kas ardet, kaip keiciasi galines saab 9000 spyruokles ar reikia atsukinet balky ar uztenka suspausti spyruokle ir ji issiims?
Ir dar vienas- Ar reikia daryti suvedima pakeitus priekinius amortikus?
Ir dar vienas- Ar reikia daryti suvedima pakeitus priekinius amortikus?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- pietu tetusis
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 2006 Lap 06, 16:46
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Tomas[trk] rašė:
Ka rinktis NG900 priekiui: Koni Sport reguliuojamus ar Bilstein geltonus?
Spyruokles man regis gamyklines.
Aciu.
As dejausi "paprastus" is Koivuinen.lt, be to keiciausi spyruokles i naujas is ten pat, mano nuomone- tu nieko negausi is sportiniu amortiku jei spyruokles nepakeistos tuo labiau senos, mano senosios tragiskai atrode.....
Juodas NG900se 2.3, 150AG 96my, + 22mm galinis stabilizatorius
- Judam
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:43
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Galiu pasidalinti mintimis apie OG-io 16V turbo spyruokles ir amortikus.
Spyruokles pasikeičiau į raudonas iš koivunen.lt. Žymiai pagerėjo - mašina tapo standesnė. Amortikus pirkau taip pat ten - Kayaba, geresnius.
Jei pirkčiau dabar, dėčiau Koni reguliuojamus - su Kayabom vis tiek posūkiuose virsta. Kolega susidėjo Koni su naujom spyruoklėm - fantastika.
Tiesa, auto nors ir pažemėjo, bet dugną kabina daug mažiau - matyt senos spyruoklės labiau siūbuodavo.
Spyruokles pasikeičiau į raudonas iš koivunen.lt. Žymiai pagerėjo - mašina tapo standesnė. Amortikus pirkau taip pat ten - Kayaba, geresnius.
Jei pirkčiau dabar, dėčiau Koni reguliuojamus - su Kayabom vis tiek posūkiuose virsta. Kolega susidėjo Koni su naujom spyruoklėm - fantastika.
Tiesa, auto nors ir pažemėjo, bet dugną kabina daug mažiau - matyt senos spyruoklės labiau siūbuodavo.
SAAB 900
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių