SAAB 9-5 (1998 m. variklis 2.0) nesiveda su įkaituiu varikliu.
Is ryto, ar atvesus varikliui automobilis užsiveda gerai. Pilnai užkaitus varikliui ir ji išjungus atsiranda problemos. Karštas variklis užsiveda labai retai. Vienas atvejis iš penkių. Varikliui atašus automobilis vėl užsiveda.
Klausimas. Kas galėtu būti? Gal kas turėjo panašių problemų?
Buvo prijungtas diegnostikos kompas, gedimo nerodo.
SAAB 9-5 Nesiveda su įkaitusiu varikliu
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2011 Bir 08, 11:32
- Atoms
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 651
- Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
- Miestas: Vilnius
Daug tokių temų yra, reiktų paieška pasinaudot ir nebereiktų klaust:)
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... o+daviklis
Gali būti, kad holo (alkūninio veleno padėties) daviklis grybauja.
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... o+daviklis
Gali būti, kad holo (alkūninio veleno padėties) daviklis grybauja.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2011 Bir 08, 11:32
Atoms rašė:Daug tokių temų yra, reiktų paieška pasinaudot ir nebereiktų klaust:)
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... o+daviklis
Gali būti, kad holo (alkūninio veleno padėties) daviklis grybauja.
Jei grybauja daviklis, kodėl tada to nerodo diagnostikos kompas?
Ar alkūninio veleno padieties daviklis gedimų diagnostikai nepasiduoda ?
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
widzew rašė:Jei grybauja daviklis, kodėl tada to nerodo diagnostikos kompas?
Ar alkūninio veleno padieties daviklis gedimų diagnostikai nepasiduoda ?
Koks "diagnostikos kompas" ? Kompas kompui - nelygus.Garantuoju 100 %,kad Holo beda.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
- Miestas: Vilnius
romask rašė:Andronas rašė:98% holo.
Kaip kazkadaise isgirdau tokia labai patyrusiu su saab zmoniu pasakyma, jeigu saab nesiveda, reikia pradziai tikrint sios dalykus 1) DI kasete 2) Benzo siurblis 3) Holo davyklis.
Aisku begale ir kitu galimu gedimu, bet pagrinde dazniausiai pasitaikantis tai sie.
DI ir siurblys salto variklio nesivedimui berods galioja labiau.
Mano atveju del holo nesikure saltas... Taip kad buna ir isimciu is taisykliu
SAAB 9-5 SE MY01 2.3t AT
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 84
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 17:28
- Miestas: Šakiai
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 2009 Sau 28, 12:40
- Miestas: Kaunas
- Contact:
na pas mane buvo toks reikalas su dyzeliu ir ziema. saltas ir kuo salciau geriau kuriasi o kaipkarstas variklis turiu kokia 10min zaisti kol uzkuriu . bet va geras akumas viska atlaike . tai ir neissiaiskinausake gal siurblys . daba vasara po kolkas gerai kurias aisku reikia truputi padzirdzint bet uzsikuria pirma karata ilgiau dzirdzinant
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
- Apex
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 132
- Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38
ne visad holo daviklis kaltas.
pas mane holo daviklis nusprogo po savaites kai nusipirkau (druskininkuose, sekmadieni vakare, tek oant tralo grizti)
pakeitus i nauja. po metu pradejo kartotis auksciau aprasyta istorija.
saltas - visad kuriasi, kai susyla - kuriasi labai sunkiai ir ilgai, reik zulint.
daugelis sake - holo daviklis.
bet problema ne jame buvo -
kuro siurblio sietelis purvinas, jis nuo surge tanko (nzn kaip lietuviskai) dugno prisiurbia purvo. kai saltas variklis, purvas nuseda per kuri laika (cia ne su saltu varikliu, o su laiku susije)
todel visad uzsikuria. padirbes jis pritraukia purva prie sietelio ir uzgesinus varikli, is kart uzvesti sunku, nes siurblys nesukuria reikiamo slegio.
atkelk sedyne galine kaires puses, ten siurblio dangtelis ir paklausyk kaip dirba siurblys, maniskis ūžė gan stipriai.
išvaliau sietelį ir surge tank'o dugną ir bedos nebeliko.
tą reik daryt kuo greičiau, nes siurbliui toks darbas ne į gerą.
pas mane holo daviklis nusprogo po savaites kai nusipirkau (druskininkuose, sekmadieni vakare, tek oant tralo grizti)
pakeitus i nauja. po metu pradejo kartotis auksciau aprasyta istorija.
saltas - visad kuriasi, kai susyla - kuriasi labai sunkiai ir ilgai, reik zulint.
daugelis sake - holo daviklis.
bet problema ne jame buvo -
kuro siurblio sietelis purvinas, jis nuo surge tanko (nzn kaip lietuviskai) dugno prisiurbia purvo. kai saltas variklis, purvas nuseda per kuri laika (cia ne su saltu varikliu, o su laiku susije)
todel visad uzsikuria. padirbes jis pritraukia purva prie sietelio ir uzgesinus varikli, is kart uzvesti sunku, nes siurblys nesukuria reikiamo slegio.
atkelk sedyne galine kaires puses, ten siurblio dangtelis ir paklausyk kaip dirba siurblys, maniskis ūžė gan stipriai.
išvaliau sietelį ir surge tank'o dugną ir bedos nebeliko.
tą reik daryt kuo greičiau, nes siurbliui toks darbas ne į gerą.
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.
Mano foto albumas>>>
Mano foto albumas>>>
- hartke
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 925
- Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
- Miestas: Klaipeda
- Apex
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 132
- Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38
hartke rašė:lengvai ten issima tas siurblys?
nesunkiai, ypač naudojant special tools'ą siurblių veržlei atsukti, bet ir be jo galima. tik siūlau kad bakas būtų kuo tuštesnis nes kol traukiau, nemažai purvo atgal subėgo.
tiesa primenu, kad šiltas variklis vesdavosi, tik ilgai reikėdavo zulint, dabar nepamenu ar siurblys nuo starterio ar nuo degimo veikia, veikiausiai nuo degimo.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2010 Bir 25, 21:32
- Miestas: Šiauliai-Kaunas
Re: SAAB 9-5 Nesiveda su įkaitusiu varikliu
Sveiki, pas mane butent si beda, tikriausiai bus holo daviklis kaltas. Taciau butu idomu diagnostika pasidaryt ir isitikinti. Todel noriu paklausti, galbut yra siaulieciu pilotu, kurie zino kur sitam mieste galima pasidaryt normalia diagnostika? Nes kur nuvarai, ten skecioja rankom ir sako nieko nebus su saabu.. :/ O gal kaip nors kitaip imanoma pasitikrint sita dalyka?
SAAB 9-5 1998 2.3t
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių