Saab my93
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Saab my93
Jei detonuota tik vienas cilindras,tai manau labai aiškiai girdisi kuris.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Saab my93
Khary900 rašė:Jei detonuota tik vienas cilindras,tai manau labai aiškiai girdisi kuris.
Jei degimo kampas netinka, detonuoja visi, o pirmas mirsta tas, pas kuri maziausia kompresija Detonacija pasireiskia po siokia tokia apkrova... kaip, vaziuojant, is salono galima isgirst atskira cilindra? Kazkas cia ne taip...
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Saab my93
Tai ble...mokslininkai du... jei stovint atsidarius kapotą ir sukėlus apsūkas aiškiai girdisi kur kas girdisi vyksta.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Saab my93
The only lesson we ever learn is that we never learn
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab my93
Khary900 rašė:Tai ble...mokslininkai du...
Nuvilsiu - praktikai.
Neįsivaizduoju ką reikia padaryti varikliui kad atsidarius kapotą girdėtųsi detonacija. Nebent tuo metu už vairo sėdėtų bildukas ir pažaliavęs tuo pačiu metu spaustų stabdį ir gazą. "Nejuokink voverių" kaip kažkas pasakė. Girdėjai bala žino ką.
P. s. Pats terši savo temą visokiais "bl...". Bandom pasakyti, bet jei nenori girdėti...
SAAB 900
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Saab my93
Du - nuolius "voveriukai"laimi .
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Saab my93
Tai jei jau tokios krūtos vovėrės esat -papasakokit kas dėjosi tam trečiam cilindre ,ties įsiurbimo vožtuvu mašinai stovint kai :
Degimo laispnis ant laisvų 25.
Benzinas A95 ultima-statoilas
Turbo slėgis sukeltas iki 0,65bar be interkulerio.
Keliant apsukas maždaug nuo 2 rpm pasikartosiu ties trečio cilindro isiurbimo vožtuvu sklisti džeržgimas/kalenimas.Tai stovint. Dar pasakyk ,jog kompensatorius,vožtuvas .Tai tada galit man durnam paaiškinti kokia sąsaja tarp kompensatoriaus ,vožtuvo ir degimo kampo.
Važiuojant nuo 1,8 rpm variklyje prasideda antras pasaulinis (kitaip,to kas girdėjosi jame nepavadinsi),o maždaug nuo 2,5 jau ir variklio negirdėjau per tuos džeržgimus,kalenimus.
Mašina dujant iš vietos buka-norint pajudėt reikia duot gan nemažai gazo.
Nustačius degimo laipsnį ant 15-16,kaip reikalauja manualas-viskas dingsta,auto su nauja grandine pradėjo kiek geriau traukti,judant iš vietos man jau ir pirmos pavaros nebereikia.-Anot vakarų vovierės gyventojo lėtesnis reduktorius pas mane+ 6žvaigždė.
Šiandiena stovėjau kamštyje-mašinoje 4 asmenys,iš vietos judėjau antra šaiba ir gazo nereikia duot,kaip su 25 laisniais reikėjo pirmai pavarai. Netiki? Atvažiuokit į Kauną parodysiu.
Degimo laispnis ant laisvų 25.
Benzinas A95 ultima-statoilas
Turbo slėgis sukeltas iki 0,65bar be interkulerio.
Keliant apsukas maždaug nuo 2 rpm pasikartosiu ties trečio cilindro isiurbimo vožtuvu sklisti džeržgimas/kalenimas.Tai stovint. Dar pasakyk ,jog kompensatorius,vožtuvas .Tai tada galit man durnam paaiškinti kokia sąsaja tarp kompensatoriaus ,vožtuvo ir degimo kampo.
Važiuojant nuo 1,8 rpm variklyje prasideda antras pasaulinis (kitaip,to kas girdėjosi jame nepavadinsi),o maždaug nuo 2,5 jau ir variklio negirdėjau per tuos džeržgimus,kalenimus.
Mašina dujant iš vietos buka-norint pajudėt reikia duot gan nemažai gazo.
Nustačius degimo laipsnį ant 15-16,kaip reikalauja manualas-viskas dingsta,auto su nauja grandine pradėjo kiek geriau traukti,judant iš vietos man jau ir pirmos pavaros nebereikia.-Anot vakarų vovierės gyventojo lėtesnis reduktorius pas mane+ 6žvaigždė.
Šiandiena stovėjau kamštyje-mašinoje 4 asmenys,iš vietos judėjau antra šaiba ir gazo nereikia duot,kaip su 25 laisniais reikėjo pirmai pavarai. Netiki? Atvažiuokit į Kauną parodysiu.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Saab my93
Khary900 rašė:Tai jei jau tokios krūtos vovėrės esat -papasakokit kas dėjosi tam trečiam cilindre ,ties įsiurbimo vožtuvu mašinai stovint kai :
Degimo laispnis ant laisvų 25.
Benzinas A95 ultima-statoilas
Turbo slėgis sukeltas iki 0,65bar be interkulerio.
Keliant apsukas maždaug nuo 2 rpm pasikartosiu ties trečio cilindro isiurbimo vožtuvu sklisti džeržgimas/kalenimas.Tai stovint. Dar pasakyk ,jog kompensatorius,vožtuvas .Tai tada galit man durnam paaiškinti kokia sąsaja tarp kompensatoriaus ,vožtuvo ir degimo kampo.
Važiuojant nuo 1,8 rpm variklyje prasideda antras pasaulinis (kitaip,to kas girdėjosi jame nepavadinsi),o maždaug nuo 2,5 jau ir variklio negirdėjau per tuos džeržgimus,kalenimus.
Mašina dujant iš vietos buka-norint pajudėt reikia duot gan nemažai gazo.
Nustačius degimo laipsnį ant 15-16,kaip reikalauja manualas-viskas dingsta,auto su nauja grandine pradėjo kiek geriau traukti,judant iš vietos man jau ir pirmos pavaros nebereikia.-Anot vakarų vovierės gyventojo lėtesnis reduktorius pas mane+ 6žvaigždė.
Šiandiena stovėjau kamštyje-mašinoje 4 asmenys,iš vietos judėjau antra šaiba ir gazo nereikia duot,kaip su 25 laisniais reikėjo pirmai pavarai. Netiki? Atvažiuokit į Kauną parodysiu.
Du - vienas ! (nors Khary gal nuosalej buvo? )
p.s. as tikiu , kad kazkas buvo , bet kad tai butu "detonacija" kaip ji suprantama ir turi apibrezima labai daug truksta veiksniu
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab my93
Taip ir galvojau kad skaičiuosi
Barškėjimas tikrai nėra detonacija. Detonacijos bangų dažnis - keli kilohercai. Garsas jų kitoks.
Galų gale tai ne esmė. Svarbu kad viskas sėkmingai baigėsi.
P.s. Keista - grandinę pasikeitėt, o tokio paprasto dalyko - uždegimo kampo iš klausos nesureguliavot. Ankstesnis savininkas net "mietkes" buvo palikęs.
Barškėjimas tikrai nėra detonacija. Detonacijos bangų dažnis - keli kilohercai. Garsas jų kitoks.
Galų gale tai ne esmė. Svarbu kad viskas sėkmingai baigėsi.
P.s. Keista - grandinę pasikeitėt, o tokio paprasto dalyko - uždegimo kampo iš klausos nesureguliavot. Ankstesnis savininkas net "mietkes" buvo palikęs.
SAAB 900
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Saab my93
Nepyk ,Maiklai,nenorėjau tavęs dar čia įtraukti,
Maiklas ir mano kolega girdėjo kas vyko ant atsidarius kapotą ir davus apsukų.Važiuojant tik aš vienas girdėjau kas vyksta.
Pirmos mintys-kompensatorius-vožtuvo spyruoklė,bet sutvarkius deg.kampą viskas dingo-kas lieka?
Šiap jau niekas negalėjom pasakyk kas vyksta,nes čia ne žvirblio čirenimas,kaip Maiklo 5-durio detonacija,o antras pasaulinis..Kalantos g. jau ant laisvos pavaros pradėjau lenkti auto,nes gėda važiuot buvo.Ir jei tai detonacija buvo,tai labai keista,jog po tokios variklis neparodė vidurinio piršto pro bloko šona..
Yra minčių ,jog trečio cilindro purkštukas pasuko link paskutinės kelionės pas abraomą,tai gautusi : Blogai paduodamas kuras-turba tiesiogiai be interchaladilniko pučia į kolika,ankstyvas degimas,A95= ....?
Šaip man jau noras kila atsukt tuos pačius 25 laipsnius ir žiūrėt kas dabar bus.
Maiklas ir mano kolega girdėjo kas vyko ant atsidarius kapotą ir davus apsukų.Važiuojant tik aš vienas girdėjau kas vyksta.
Pirmos mintys-kompensatorius-vožtuvo spyruoklė,bet sutvarkius deg.kampą viskas dingo-kas lieka?
Šiap jau niekas negalėjom pasakyk kas vyksta,nes čia ne žvirblio čirenimas,kaip Maiklo 5-durio detonacija,o antras pasaulinis..Kalantos g. jau ant laisvos pavaros pradėjau lenkti auto,nes gėda važiuot buvo.Ir jei tai detonacija buvo,tai labai keista,jog po tokios variklis neparodė vidurinio piršto pro bloko šona..
Yra minčių ,jog trečio cilindro purkštukas pasuko link paskutinės kelionės pas abraomą,tai gautusi : Blogai paduodamas kuras-turba tiesiogiai be interchaladilniko pučia į kolika,ankstyvas degimas,A95= ....?
Šaip man jau noras kila atsukt tuos pačius 25 laipsnius ir žiūrėt kas dabar bus.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Saab my93
Kas dabar bus tau įdomu po purkštuko keitimo ar kūlerio įdėjimo?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Saab my93
aurissan rašė:Kas dabar bus tau įdomu po purkštuko keitimo ar kūlerio įdėjimo?
Galima linksmintis? Aisku , kad galima... tai rezultato islyginimui
As manau , kad neverta sukinet atgal i 25 laipsnius. Detonacija isgirs kai pavazines ir atsiras galios trukumas, tada dar maluneli pareguliuos ir atsiras detonacija.
p.s. khary galesi pasiimt priekini buferiuka
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Saab my93
Keista pasirodė, kad Khary900 be interkūlerio. O šiaip žada kūlerį įdėt kada? Nes tiek užsukęs (0,65bar.) tai be kūlerio kiek šiltoka
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
Re: Saab my93
aurissan rašė:Keista pasirodė, kad Khary900 be interkūlerio. O šiaip žada kūlerį įdėt kada? Nes tiek užsukęs (0,65bar.) tai be kūlerio kiek šiltoka
kadangi dar turba neuzlinkus tai kaip ir nesusipazines su visu reikalu...Khary slepia ka daro , bet manau greitu metu rasim posta su graziu vamzdynu ir kuleriu nuotraukom
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių