na, turėjau čia tokį saab 900NG 136kW. Nelabai ilgai važinėjau. Pirktas su tam tikra mintimi, išbandytas NŽ, kur ir mirė, vėliau širdis buvo pakeista. Kaip tik foto prieš apsukant ratuką.
o kadangi, jo paskirtis buvo kita, tai dienas pas mane baigė toks:
Kiek vėliau nusipirkau kasdieniškam naudojimui skirtą saab 9-3, 2,2 dyzelis 92kW, kuris ir dabar naudojamas šeimoje:
Kai susipažinau su saabais artimiau, žinoma, kilo noras turėti aero, taigi prieš pusmetį nupirkau 9-5 aero:
keli plius minus saabai
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
- hartke
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 925
- Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
- Miestas: Klaipeda
Re: keli plius minus saabai
paskutines nuotraukos tai mindfuck
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 2012 Lie 02, 13:07
Re: keli plius minus saabai
ratus matavai kurie graziau atrodo
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: keli plius minus saabai
Pasportuot megejas turbut Jis dar juos visus ir ant kadeto buvo sudejes
P.S. man vaidenasi ar galas sito Aero per aukstai iskeltas? Nors pirmoj nuotraukoj tai kaip ir normaliai...
P.S. man vaidenasi ar galas sito Aero per aukstai iskeltas? Nors pirmoj nuotraukoj tai kaip ir normaliai...
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: keli plius minus saabai
Dėl Kadeto tai man rodos pažaidė su komp programa jis
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
su ratais kiek pažaidžiau, nes reikėjo. O kadettas kolkas standartas, bet prie kompo galiu prisijungt esant reikalui. O štai ir jis pats:
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: keli plius minus saabai
Gera mintis su spyneles slepimu ....
nera uzvedimo spyneles nera ir ka prasukti
reikejo iskist kontaktines gala kur nors panelej irgi butu visai gudru )
nera uzvedimo spyneles nera ir ka prasukti
reikejo iskist kontaktines gala kur nors panelej irgi butu visai gudru )
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
dar yra masės išjungėjas vietoj slapuko
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: keli plius minus saabai
Štai ką reiškia aliuminiai ratlankiai, kaip "nuveda" šilumą. Su metaliniais- kraštai palei padangas būtų šaltutėliai. Variklio gauptas gerai šiltintas (gal ką tik sustojęs fotkinai). Nustebau, kad plastmasė už rato šiltoka.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
fotkinau ne visai tik sustojus. O plastmasė - gi variklis ten, prišildo.
o čia šio ryto, su valytuvais tik priekinį langą prabraukiau prieš važiuodamas:
čia prieš n metų analogiškom sąlygom kadeto galas. Skirtumas, kad saabo pilnai stogą nupūtė, o kadžio tik galinę pusę, tačiau patį mašinos galą švaresnį paliko (tada sniego kiek daugiau buvo, bet panašus purumas):
o čia šio ryto, su valytuvais tik priekinį langą prabraukiau prieš važiuodamas:
čia prieš n metų analogiškom sąlygom kadeto galas. Skirtumas, kad saabo pilnai stogą nupūtė, o kadžio tik galinę pusę, tačiau patį mašinos galą švaresnį paliko (tada sniego kiek daugiau buvo, bet panašus purumas):
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: keli plius minus saabai
Nenorėjai naudoti "cross-flow" intercoolerio nuo 9-3? Nereikėtų tokio sudėtingo vamzdyno nuo kompresoriaus iki intercoolerio, ir trumpesnis būtų.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: keli plius minus saabai
na, pirmas noras buvo jį užkurt kuo greičiau. Na ir pigiau. Bet kas dar suveikė, tuo metu daug ko nežinojau apie saabus ir šiaip mažai apie turbininius variklius.
Bei trečias variantas - vietos stoka. Vėliau pagalvojus apie 9-3 intercoolerį, nebuvo galima jį lengvai sukišt.
Bei trečias variantas - vietos stoka. Vėliau pagalvojus apie 9-3 intercoolerį, nebuvo galima jį lengvai sukišt.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių