Standartinė hartke » 2014 Rgp 11, 21:44
stebuklai su akumuliatorium ir pas mane..
Prasidejo nuo to, kai atsiemiau masina is serviso (keite sankaba) nuvaziavau i plovykla, kol plovykla plove, pastovejau su ijungtu vejeliu (visada taip dariau ir viskas budavo ok) o kai reikejo isvaziuot is serviso, teko masina isstumt, nes neuzvedziau.
Aisku mieste vazinejant, pastoviai tas akumuliatorius uzvesdavo ant ribos, savaigali pasivazinejau daugiau, (2 uzvedimai po 100km) kaip ir turejo uztektinai pasikrauti ir kita ryta vel vos prasuka...
Siandien issitraukiau testeri:
Akumas vienas pats - 12.5v
uzvedimo metu - 7.8v
uzvestas variklis - 14.7v
matavau srove (durys uzdarytos, signalke neprisiduoda, uzsirakina ir iskart atsirakina, gal silpnas kontaktas per testeri eina):
ramybes busenoj is pradziu 0.11-0.13A po keliu minuciu krenta iki 0.09A
pradejau traukalioti saugiklius - vienintelis keicia srove - 17nr. Engine management system, bet ji istraukius nevekia praktiskai niekas.
Vardan mokslo pamatavau antraji SAAB'a, generatorius krauna kiek maziau (14.4v) uzvedant 11.5v ramybes busenoj iskrova lygiai 0.1A
Su pirmuoju kaip ir viskas ok, atrodo belieka kaltinti akuma, bet jam vos 2 metai ir 1 menuo (garantija vos pries menesi pasibaige...) kaip ir turetu veikti. (Berga)
Galima bandyti vaziuoti mustis i servisa, nes po ju ranku kisimo prasidejo bedos, bet ten jie ismatuos ta pati 0.09 nuoteki ir sakys "eik is cia, i garantijos riba isitenka". zinau kaip "siltai" pasitinka gryzus taisyti klaidas, todel noriu isitinti kad nuo ju ranku dingsta elektra.
Po kiek laiko pridavus signalizacija, masina uzmiega o signalke pilnai isijungia? Galvoju gal pilnai isijungus signalizacijai po kiek laiko kokia sirena iskrauna akumuliatoriu...
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas