Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
Deze dirba idealiai.Pasiekus greiti >100,isijungia avarinis dezes rezimas (pradeda vaziuot nuo 3 pavaros).Uzgesinus ir uzvedus varikli,vel viskas - gerai.Lempute "tikrink deze" dega pastoviai.Nuskaite klaida - tipo mechaninis dezes gedimas.Gal...bet kodel deze dirba idealiai,kodel uzgesinus/uzvedus avarinis dingsta,kodel kelias dienas pavazinejus greiciu iki 100 uzgeso lempute "tikrink deze" ? Mechaninis gedimas susitvarke...pats .Galvoju,gal kazkoks kitas gedimas ne dezes,kaip pvz. vidines granatos,nes yra virpejimas,kuris gali itakoti dezes bukle ateity ir sukelia apsidraudima(ijungia avarini rezima).Gal kam buvo panasiai ? Paburiam kartu...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
Bet ištrynus klaidą aišku lemputė užgęsta? ir užsidega tik tuomet kai pirmą kartą pereina į avarinį režimą (pasiekus 100km/h.) ?
tai ir su varikliu panašiai gi yra, jei užsidega CE, ir pereina į avarinį režimą kuomet ribojami variklio sūkiai/galia. Ir užgesinus/užvedus neretai avarinis nusimuša iki pakol vėl pasiekiama kažkokia ta riba.
tai ir su varikliu panašiai gi yra, jei užsidega CE, ir pereina į avarinį režimą kuomet ribojami variklio sūkiai/galia. Ir užgesinus/užvedus neretai avarinis nusimuša iki pakol vėl pasiekiama kažkokia ta riba.
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
Taip.Taip.Su variklio avariniu nebuvau susidures,tai negaliu komentuot.Tik pastebejimas,kai po atostogu grizau su dezes klaida(dezes kompo bedos) avarinis dingdavo po kokios valandos,o lempute uzgesdavo po ~1,5 paros stovejimo.Kol karstas budavo gesink/vesk,klema nuiminek - avarinis nedingdavo .raimax rašė:Bet ištrynus klaidą aišku lemputė užgęsta? ir užsidega tik tuomet kai pirmą kartą pereina į avarinį režimą (pasiekus 100km/h.) ?
tai ir su varikliu panašiai gi yra, jei užsidega CE, ir pereina į avarinį režimą kuomet ribojami variklio sūkiai/galia. Ir užgesinus/užvedus neretai avarinis nusimuša iki pakol vėl pasiekiama kažkokia ta riba.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
raimax, užmesk akį WIS'e, kokie jutikliai prijungti toje dėžėje.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
ką turėjai omeny? neturiu darbe WIS'oaurissan rašė:raimax, užmesk akį WIS'e, kokie jutikliai prijungti toje dėžėje.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
Kokią klaidą meta? Panašią bėda su SS tūrėjau, tai reikėjo pakeisti automato kompą.
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
Perkūnui automato kompą jau keitė, kiek suprantu, rezultatas 0.
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
Trafukas rašė:Perkūnui automato kompą jau keitė, kiek suprantu, rezultatas 0.
Nezinia ar cia kita beda,ar pries tai buvusios tesinys.Pirma beda kai buvo, tai parode problema laiduose.Kaip jau rasiau,tada avarinis nedingdavo uzgesinus/uzvedus. Ko pasekoje,buvo pakeistas kompas.Bedos dingo...bet po kokios 1,5 sav. vel uzsiziebe "tikrink deze".Aisku,pagalvojau,kad vel ta pati beda.Bet pasirodo,kita...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
Aš taip pasukau smegeninę apie tą 100km/h ribą, prie kurios viskas įvyksta ir sumąsčiau tokį dalyką:
Virš 90km/h įsijungia greičių dėžės "lock-up" funkcija, kai net atleidus akceleratoriaus pedalą variklis vistiek "tvirtai" surištas su dėže, nenukrenta apsukos. (Na, pasidaro kaip mechaninėje dėžėje atleidus gazą, bet neišmynus sankabos). Už šią funkciją yra atsakingas vienas solenoidas hidrobloke. Nepasiekus tokio greičio jis neaktyvus, todėl problemos gali ir nebūti. Gal kartais kaltas būtent jis?
Beje, šita lock-up funkcija važiuojant D režimu aktyvuojama virš 90km/h, bet, jei įsijungti Sport režimą, ši funkcija gali suveikti jau ir prie žemesnio greičio, ypač staigiau palakstant. Galima būtų paeksperimentuoti ir pabandyti išsiaiškinti, ar tai susiję
Virš 90km/h įsijungia greičių dėžės "lock-up" funkcija, kai net atleidus akceleratoriaus pedalą variklis vistiek "tvirtai" surištas su dėže, nenukrenta apsukos. (Na, pasidaro kaip mechaninėje dėžėje atleidus gazą, bet neišmynus sankabos). Už šią funkciją yra atsakingas vienas solenoidas hidrobloke. Nepasiekus tokio greičio jis neaktyvus, todėl problemos gali ir nebūti. Gal kartais kaltas būtent jis?
Beje, šita lock-up funkcija važiuojant D režimu aktyvuojama virš 90km/h, bet, jei įsijungti Sport režimą, ši funkcija gali suveikti jau ir prie žemesnio greičio, ypač staigiau palakstant. Galima būtų paeksperimentuoti ir pabandyti išsiaiškinti, ar tai susiję
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
Trafukas rašė:Aš taip pasukau smegeninę apie tą 100km/h ribą, prie kurios viskas įvyksta ir sumąsčiau tokį dalyką:
Virš 90km/h įsijungia greičių dėžės "lock-up" funkcija, kai net atleidus akceleratoriaus pedalą variklis vistiek "tvirtai" surištas su dėže, nenukrenta apsukos. (Na, pasidaro kaip mechaninėje dėžėje atleidus gazą, bet neišmynus sankabos). Už šią funkciją yra atsakingas vienas solenoidas hidrobloke. Nepasiekus tokio greičio jis neaktyvus, todėl problemos gali ir nebūti. Gal kartais kaltas būtent jis?
Beje, šita lock-up funkcija važiuojant D režimu aktyvuojama virš 90km/h, bet, jei įsijungti Sport režimą, ši funkcija gali suveikti jau ir prie žemesnio greičio, ypač staigiau palakstant. Galima būtų paeksperimentuoti ir pabandyti išsiaiškinti, ar tai susiję
Pabandziau,siek tiek ,pasportuot ant "S".Sunkiai gaunasi mieste,o ir 100 greit susirenka,bet i avarini neismete .Gal per trumpai sportavau,o ir siaip pasiekus >100 neis kart i avarini meta.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
O tas Lock-up ar priklauso nuo pavaros kuria važiuojama? ar tik nuo greičio (90km/h)?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
Perkūnas rašė:Trafukas rašė:...
Pabandziau,siek tiek ,pasportuot ant "S".Sunkiai gaunasi mieste,o ir 100 greit susirenka,bet i avarini neismete .Gal per trumpai sportavau,o ir siaip pasiekus >100 neis kart i avarini meta.
Cia manau turejo omeny Trafukas, kad su S rezimu ne sportuot, o "ant begio" riedet. Ties 50-60-70-80, jeigu jis tikrai veikia prie to mazesnio greicio ant S ir ziuret ar nepersoks i avarini rezima.
Cia vat angliskai kazkas neitin gero apie panasias bedas Nu kaip... kai kam lyg uzteko pasikeist ta lock-up solenoida, bet wis'as gasdina mechaniniu "nusidevejimu" ir dezes keitimu, kuria jie ten aisku lengva ranka siulo keist
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=195744
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
"Sportuojant", kai permetinėja pavaras lock-up'o nebūna, reikia pasiekti maždaug 70km/h greitį ir tokį palaikyti, kad važiuotum ta pačia pavara kokias 15 sekundžių. Tada ši funkcija turėtų įsijungti.
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 36
- Užsiregistravo: 2007 Lap 20, 11:50
- Miestas: Vilnius
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
http://saab95.5go.ru/html/7_0_1.htm Cia turbut tai apie ka Trafukas raso
Преобразователь крутящего момента по своим функциям соответствует гидравлическому сцеплению. В его задачу входит осуществление сцепления при начале движения и переключении передач. Гидротрансформатор оборудован блокирующей муфтой, осуществляющей прямое сцепление двигателя с АТ:
На АТ AF33-5 – на 3-5 передачах (на бензиновых двигателях V6 – только на 4 и 5 передачах)
На АТ AF30 – на 3 и 4 передачах.
Таким образом на АТ AF33-5 возможно движение на 3-й передаче с включённой блокировкой вместо 4-й передачи без блокировки, а на AT AF30 – на 2-й передаче с включённой блокировкой вместо 3-й передачи без блокировки. Кроме того, блокирующая муфта гидротрансформатора АТ AF33-5 при медленном ускорении может проскальзывать, допуская разницу оборотов коленчатого вала и первичного вала АТ в пределах 50 ÷ 200 об/мин. Это позволяет позднее выключать понижающую передачу.
Преобразователь крутящего момента по своим функциям соответствует гидравлическому сцеплению. В его задачу входит осуществление сцепления при начале движения и переключении передач. Гидротрансформатор оборудован блокирующей муфтой, осуществляющей прямое сцепление двигателя с АТ:
На АТ AF33-5 – на 3-5 передачах (на бензиновых двигателях V6 – только на 4 и 5 передачах)
На АТ AF30 – на 3 и 4 передачах.
Таким образом на АТ AF33-5 возможно движение на 3-й передаче с включённой блокировкой вместо 4-й передачи без блокировки, а на AT AF30 – на 2-й передаче с включённой блокировкой вместо 3-й передачи без блокировки. Кроме того, блокирующая муфта гидротрансформатора АТ AF33-5 при медленном ускорении может проскальзывать, допуская разницу оборотов коленчатого вала и первичного вала АТ в пределах 50 ÷ 200 об/мин. Это позволяет позднее выключать понижающую передачу.
- darėnas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 807
- Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
- Miestas: Mėmelis
Re: Automatinės dėžės "avarinis rėžimas" (9-5 aero MY02).
taip niekas ir nepasako, kad tai yra automatinės pavarų dėžės overdrive (OD) funkcija
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių