Problema su slegiu
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Problema su slegiu
Pasitikrink nuo turbos iki sklendės sandarumą. Gal koks intercooleris kiauras, ar per chamutus pučia.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 127
- Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49
Re: Problema su slegiu
Yra du bpc. Cia kaip kas vadina.
Vienas yra Boost Presurre valve. Turbo, kobra, wastegate.
Kitas Bypass control valve. Pries sklende, po sklendes, recirkuliacinis voztuvas.
Vienad yra priekyje prie kobros, kitas prie stiklo netoli sklendes.
Reiktu tiksliai zinoti kuris voztuvas blogas.
Jei recirkuliacinio slalngele nusimovus arba blogai valdo, vienas is pozymiu turbinos sukeliamas slegis apie 0.5-0.7bar.
Wastegate gali reguliuoti, kad kojele reiketu uztempti ant klapanelio 2mm, po to saabas prisiadaptuos. Jei nori tiksliai kojele turi atsidarinet prie 0.45bar.
Vienas yra Boost Presurre valve. Turbo, kobra, wastegate.
Kitas Bypass control valve. Pries sklende, po sklendes, recirkuliacinis voztuvas.
Vienad yra priekyje prie kobros, kitas prie stiklo netoli sklendes.
Reiktu tiksliai zinoti kuris voztuvas blogas.
Jei recirkuliacinio slalngele nusimovus arba blogai valdo, vienas is pozymiu turbinos sukeliamas slegis apie 0.5-0.7bar.
Wastegate gali reguliuoti, kad kojele reiketu uztempti ant klapanelio 2mm, po to saabas prisiadaptuos. Jei nori tiksliai kojele turi atsidarinet prie 0.45bar.
9-5 B205R+ AT
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Problema su slegiu
BPC patikrint paprasta labai, numauni wastegate šlangute ir leki į trasa jeigu pučia iki fuel cut ir traukia labai gerai tai tada blogas bpc.. jeigu ne tada kitur bėda.. dar buvo video ir kaip su testeriu tikrint ar gera srovė praeina pro jį , buvo pvz man ir užstriges jis nuo tepalo kai sena turba leido tai išvalius dirbo normaliai.. Kaip ant 9-5 nežinau bet turėtų suveikt manau panaši sistema labai vistiek.. O dėl BPV ar BCP kaip jis ten vadinas BOV'as žodžiu tai neina kad ir checka meta nuimt ir pažėt ar garsas sklinda kai užpučia ir permeti bėgi ar ne? Ar nevažiuos 9-5 taip?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41
Re: Problema su slegiu
BPC varza tikrinau , kaip ir viskas gerai "bent jau pagal video sako turi buti apie 7V , tiek ir turiu" . bandysiu susirasti donora ir pasikeisti abu voztuvelius , ziuresime kas vyks tuomet , o wastegate reikes pasitikrinti prie kiek atsidaro , tik reikia is kazkur pasiskolinti tam skirta irenginuka ))
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Problema su slegiu
Irmantasb235 rašė:BPC varza tikrinau , kaip ir viskas gerai "bent jau pagal video sako turi buti apie 7V , tiek ir turiu" . bandysiu susirasti donora ir pasikeisti abu voztuvelius , ziuresime kas vyks tuomet , o wastegate reikes pasitikrinti prie kiek atsidaro , tik reikia is kazkur pasiskolinti tam skirta irenginuka ))
improvizuotą "įrenginuką" gali pasidaryti iš manometro, keliolikos cm vamzdelio, trišakio ir paprasto didelio medicininio švirkrto (50 ml) ar dviejų mažesnių (20 ml)
Pats sau tokį pasidariau iš manometro (1,6 tikslumo klasės, 1-/+1,5 bar užpildytas glicerinu kainavo 10 eu plius PVM), dviejų trišakių (galima rasti auto aibėje ar net akvariumų parduotuvėje), ir dviejų 20 ml švirkštų.
su juo sau bazinį slėgį susireguliavau, nes netraukė, buvo keista turbina- o kai patikrinau, radau, kad bazinis slėgis viso labo 0.3 bar..., kai turi būti 0,47 (pasidariau 0.52 kažkur)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 2015 Rgs 20, 18:41
Re: Problema su slegiu
gera mintis kolega . As kai pirkau savaji aparata , pardavejas minejo kad turbo buvo restoruota , tad galbut bus pabege parametrai . Na jei nepavyks pasiskolinti , reikes gamintis
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Problema su slegiu
Irmantasb235 rašė:gera mintis kolega . As kai pirkau savaji aparata , pardavejas minejo kad turbo buvo restoruota , tad galbut bus pabege parametrai . Na jei nepavyks pasiskolinti , reikes gamintis
O tai bandei važiuot wastegate šlangute numoves? iškart matysis ar pūs turba ar ne.. Pirma gal paprastus metodus reik išmėgint prieš gaminantis čia visokius aparatus..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Problema su slegiu
Ziu, nugrybavom jau kazkur i pievas, atgaivinam atminti:
Atsiprasau, kad pertraukau... Kas toliau buvo?
Irmantasb235 rašė:Kolektyvas reikia pagalbos , galbut kazkas jau buvote susidure su tuom ir zinosite kame beda ir kur reikia ieskoti . Variklis 2.3t aero . Simptomas toks : perjunginejant begius , turbina lyg praranda slegi ir turi uzsipusti per naujo . Tad permetant begi susitampai ,ir taip kaskart kai tik permetineji begi , jei laikai ant aukstu apsuku , tos vadinamos "duobes" nepajauti . Seip visa kita ciki , dirba kaip laikrodis , skrenda kaip vejas...galbut dar ir greiciau )
Atsiprasau, kad pertraukau... Kas toliau buvo?
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Problema su slegiu
Tai ka, kokios naujenos? Kokia slangute stabdo turbina...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių