Kažkaip pavyko nupirkti automobili su visai galimais navarotais. Pirkau Šiauliuose ir prieš pirkdamas buvau nuvežęs pas takoki Albina diagnostikai, tipo kompas jokiu variklio klaidų nerodė, viskas ore.
Po savaites dar karta apsilankiau, nes kompas žvėriškas kuro sąnaudas rodo, ~20,0l /100km. Albinas įtaria DI mirtį. Žvakes dar nekeistos. Šiaulių servisai net žvakių nesugeba pakeisti. Ketinu iš Šiaulių važiuoti i Kauna, paskaitęs komentarus tai bijau sustoti ties Baisogala kokia.
Blogieji požymiai:
- didelės kuro sąnaudos;
- traukos nebūvimas;
- pačioje pradžioje variklio susikratymas;
- kartais trukčioja.
Kokie būtu Jūsų patarimai, nes Šiauliuose šių problemų neišspręsiu.
Ačiū už būsimus patarimus.
Pagarbiai,
Tomas
Direct Ignition (DI) Cassette
- tomasdos
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 15, 18:23
- Miestas: Kaunas-Šiauliai-Vilnius
- WinPx
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 95
- Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
- Miestas: Kaunas
na kai mano buvo dideles sanauods, susipurtymas uzkurus ir sioks toks patrukciojimas kartais vaziuojant, tai itardamas Di ja pakeiciau, visi simptomai dingo. O del zvakiu keitimo, jei turi zvakiu rakta ir atsuktuva su sesiakampe galvute, be jokio vargo gali pasikeisti pats, atsuki 4 varztus nuimi DI issuki zvakes ir isuku naujas. Tik butinai NGK tokias, kokias nurodo manualas
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !
9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
- tomasdos
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 15, 18:23
- Miestas: Kaunas-Šiauliai-Vilnius
Šiauliuose tokiu žvakių servisai neturi, tipo rekomenduoja tas platinines. Dėl pakeitimo problemų nematau, tikrai nesudėtinga konstrukcija, tik dalys brangios.
Bėda, ta, kad DI sudėtinga Šiauliuose rasti ir bijau, kad kelyje Šiauliai- Kaunas užsilenks DI ir ką tada reikės daryti.
Bėda, ta, kad DI sudėtinga Šiauliuose rasti ir bijau, kad kelyje Šiauliai- Kaunas užsilenks DI ir ką tada reikės daryti.
SAAB 9-5 2.0T+ MY99 141kW
- WinPx
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 95
- Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
- Miestas: Kaunas
negi šiauliuose nėra senukų ar kažko panašaus? Tos žvakės nėra brangios aš pvz mokėjau 15Lt už vienetą, nors senukuose pigiau biški. O šiaip NGK žvakių ant kiekvieno kampo pilna, net Lukoil degalinėse yra, tik to modelio gal ne visada
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !
9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
- Meshka
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 598
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
- Miestas: Vilnius
tomasdos rašė:Šiauliuose tokiu žvakių servisai neturi, tipo rekomenduoja tas platinines. Dėl pakeitimo problemų nematau, tikrai nesudėtinga konstrukcija, tik dalys brangios.
Bėda, ta, kad DI sudėtinga Šiauliuose rasti ir bijau, kad kelyje Šiauliai- Kaunas užsilenks DI ir ką tada reikės daryti.
taigi gali iš Aeropolio užsakyt tas žvakes elektroninėj detalių užsakymo formoj ir bus ramu-atveš į namus ir nereikės Baisogalos bijot.
9-5 '03 2.3t Arc
- sK
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 295
- Užsiregistravo: 2007 Kov 15, 15:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Neimk platininių... Gerau moterai ant kaklo grandinę platininę. Normaliai, ramiai, NE sporto režimu (padrEginimas nuo šviesofro - NE sporto rėžimas... ) platininės bus fuflo, tik kainuos daug. Neapsimoka, nenaudinga ir taip toliau. Reikia paprastų rezistorinių žvakučių.
Dėl "iš kur gauti": visas dais gali pirkti Aeropolyje, jie tavo nurodyti adresu pristatys, o kaina - "kad niekas nebūtų nelaimingas", kaip išsireiškė Arba, jei nori arčiau, tai iki Kowno, arba gali derintis su Piliakalniu kokiu.
Dėl DI: tikriausiai keitimas padės, o bet tačiau - su trauka gali būti ir turbina, ir užkirmijęs katalizas ir dar N dalykų susiję. Bet linkiu paprasčiausio sprendimo
PS> žvakes pasikeisti iš tikro labai lengva pačiam. Net ir nepatyręs turėtum ilgiau... Na 40min. netrukti. Tik neperveržk žvakučių. O ir tepalą būt gerai pasikeisti. Gal ir aušinimo skystį. Filtrus..
Dėl "iš kur gauti": visas dais gali pirkti Aeropolyje, jie tavo nurodyti adresu pristatys, o kaina - "kad niekas nebūtų nelaimingas", kaip išsireiškė Arba, jei nori arčiau, tai iki Kowno, arba gali derintis su Piliakalniu kokiu.
Dėl DI: tikriausiai keitimas padės, o bet tačiau - su trauka gali būti ir turbina, ir užkirmijęs katalizas ir dar N dalykų susiję. Bet linkiu paprasčiausio sprendimo
PS> žvakes pasikeisti iš tikro labai lengva pačiam. Net ir nepatyręs turėtum ilgiau... Na 40min. netrukti. Tik neperveržk žvakučių. O ir tepalą būt gerai pasikeisti. Gal ir aušinimo skystį. Filtrus..
- Danis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1154
- Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
- Miestas: Vilnius
- tomasdos
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 15, 18:23
- Miestas: Kaunas-Šiauliai-Vilnius
Ačiū už patarimus.
Žvakes ir termostatą pristatys Aeropolis.
Po žvakių keitimo spręsiu dėl DI.
Tepalai, antifrizas ir oro filtras pakeisti.
Turbina nesukelia slėgio, reikia tikėtis, kad problema yra tik dėl atsikabinusios traukės.
Išlaidos tęsiasi, istorija nesibaigia, bet to ir tikėjausi pirkdamas automobilį.
Žvakes ir termostatą pristatys Aeropolis.
Po žvakių keitimo spręsiu dėl DI.
Tepalai, antifrizas ir oro filtras pakeisti.
Turbina nesukelia slėgio, reikia tikėtis, kad problema yra tik dėl atsikabinusios traukės.
Išlaidos tęsiasi, istorija nesibaigia, bet to ir tikėjausi pirkdamas automobilį.
SAAB 9-5 2.0T+ MY99 141kW
- Tinas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
- Miestas: Kaunas
Na ikisiu ir as savo trigrasi. Svilesiu kvapas kai buna tai turbut masina jau nebevaziuoja visai. Jei trukcioja tai irgi DI mirimo pozymis (man taip buvo). Del NGK zvakiu tai nesuprantu kokios cia problemos ten juk paprastos zvakes nueini i bet kokia rimtesne autodetaliu parduotuve pasakai, kad saab tokiam ir tokiam modeliui ir nusiperki. As savo 9-5 an eolto marijampolei mokejau po 12 lt berods.
9-5 NG TTiD MT MY11;
9-5 2.3t AT MY98
9-5 2.3t AT MY98
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Tinas rašė:Na ikisiu ir as savo trigrasi. Svilesiu kvapas kai buna tai turbut masina jau nebevaziuoja visai. Jei trukcioja tai irgi DI mirimo pozymis (man taip buvo). Del NGK zvakiu tai nesuprantu kokios cia problemos ten juk paprastos zvakes nueini i bet kokia rimtesne autodetaliu parduotuve pasakai, kad saab tokiam ir tokiam modeliui ir nusiperki. As savo 9-5 an eolto marijampolei mokejau po 12 lt berods.
DI kūrėjai naudojo NGK žvakes, todėl jos geriausisi veikia su DI. Galima naudoti ir kitokias, bet, kiek pamenu, jos turi būti su varža.
SAAB 900
- Tinas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
- Miestas: Kaunas
- virgis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 846
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
- Miestas: vln
- Contact:
- Tinas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
- Miestas: Kaunas
virgis rašė:na jei nepatinka paprastos,ngk,imk stebuklingas,kur benza ir elektra taupo,platinines ar titranines kokias,dar gali svarovskiais apklijuot,kad prasmatniau butu
NGK labai patinka ir kokybes ir kainos atzvilgiu, o tuo labiau, kad tokios ir priklauso.
p.s. isbandziau karta kokias tai sidabrines atseit abnt duju geriau dirba, bet greit greit vel ant NGK perejau, nes trukciot pradejo
9-5 NG TTiD MT MY11;
9-5 2.3t AT MY98
9-5 2.3t AT MY98
- virgis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 846
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
- Miestas: vln
- Contact:
- Tinas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
- Miestas: Kaunas
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 51 ir 0 svečių