selvedre rašė:tai kas iš tų galimybių. Viskas atsiremia į didelius pinigus masinėj gamyboj. Tai geriausiu atveju būtų naudoję opelinę 4x4, kurią visi keiktų, arba kuri 80proc mašinų neveiktų. Menka nauda.
kuris paskutinis saabas buvo galu varomas?
Tai SAABu nebuvo ir siaip negali buti, galu varomu, nes jie nuo pat pradzios irodinejo visam pasauliui, priekio varomos komponuotes privaluma (ir motorsporte), bet jau esu sakes nekarta, ta komponuote turi savo ribas, toliau tik 4WD (saabo atveju). Priekio varomos komponuotes ribos, buvo pasiektos su 900 T16 modeliu (1984 m.), toliau progresas vyko ne i virsu, o i sona, kitu keliu, zinau OG galimybes, galiu atsakingai parekst, kad nieko krutesnio, nuo to modelio nebuvo sukurta.... NG 900, 9000, 9-5, 9-3OG (del naujesniu nezinau, nes neturejau, ir kazkaip netraukia) neblogos masinos, bet cia, praktiskai, tam tikra interpretacija... Truksta kazko drasaus (beprotisko)
900 '84 B202L "Trollsta": LP
G + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!