Audriss99 rašė:Matau modifikuotą APC ir LH-o čipą... Su APC daugmaž aišku; o ką rašo apie LH-o tiuningą? Kas keičiasi? Domiuosi, nes čia ne skaitmeninis kompas; šitas veikia visai kitu principu. Kaip suprantu jame nėra įpurškimo mapų, o tik užduota programa pagal kurią daromos purškimo trukmės korekcijos nuo apsukų.
Citata:
LH-Jetronic (1982–1998)
"Digital fuel injection, introduced for California bound 1982 Volvo 240 models. The 'LH' stands for German: "Luftmasse-Hitzdraht" - the hotwire anemometer technology used to determine the mass of air into the engine. This air mass meter is called HLM2 (Hitzdraht-LuftMassenmesser 2) by Bosch. The LH-Jetronic was mostly used by Scandinavian car manufacturers, and by sports and luxury cars produced in small quantities, such as Porsche 928. The most common variants are LH 2.2, which uses an Intel 8049 (MCS-48) microcontroller, and usually a 4 kB programme memory, and LH 2.4, which uses a Siemens 80535 microcontroller (a variant of Intel's 8051/MCS-51 architecture) and 32 kB programme memory based on the 27C256 chip. LH-Jetronic 2.4 has adaptive lambda control, and support for a variety of advanced features; incincluding fuel enrichment based on exhaust gas temperature (ex. Volvo B204GT/B204FT engines). Some later (post-1995) versions contain hardware support for first generation diagnostics according to ISO 9141 (a.k.a. OBD-II) and immobiliser functions."
Audriau, visi kompai - tai tupos masinos, ir veikia pagal uzduota programa, aisku skiriasi ir ju laisves veikti apribojimas. Taip, mano LH-ikas neturi closed-loop ir korekciniu map'u (kas mane labiausiai tenkina), jo uzduotis paduot kuro tiek, kiek priklauso pagal oro sanaudas (tas dalikas dar ir reguliuojamas neprogramiskai) ir apkrova, visa kita ne jo reikalas. Chipas paduoda daugiau kuro tik po pilna apkrova, kiti rezimai nekinta. Bandziau tiuninta APC su standartine programa, biski per ziaurus momento antpludis (1.4 bar ant piko), atsalus kelio dangai buksuoja su vasarinemis padangomis ir virs 100 km/h. (idomu, kad, su 195/60 padangomis buksuoja ziauriau negu su 175/60 , nebent Continental EcoContact tiesiog geresnis uz Goodyear ExelentGrip), su riebesniu misiniu trauka turetu but toligesne... turbut..
Marrat rašė:Reikalingas "sportinis" oro filtras?
Neisitikines, bet jis priklauso jau prie Stage 1, taigi, prie komplekto... Jis "in box" ne "open-air", raso apie pagerinta responsa... paziuresim...