Standartinė Juzis » 2016 Bal 07, 19:30
sveiki iš po seno
raportas oš po žiemos:
smilteliuota ir milteliniu gruntu ir dazais padengta visa vaziuokle ir dalis priekinio kelmo
pilna antikorozija
visi sriubai ir moterkos naujos arba cinkuotos
tarp sarnyru kas dar nebuvo keista-pakeista i puliuretana
nauja Spec3 sankaba+ sudvigubinta prispaudimo plokste, kuri kaip ir smagratis prislifuota
profilaktiskai apslifuoti stabdziu diskai, pakeistos kelios linijos
pilnai perrinkta FM57 pavaru deze: nauji sinchro, guoliai, salnikai, sureguliuoti tarpeliai (buvo gatavi du adatiniai guoliai ir 3 begiui amen)
atnaujinta vairo kolonele
pertvarkyti laidai ir pakeistas tachometras, nes senasis uzsilenke
kai kur naujos dalys shlangyne
(pasikeite forumas, neberandu kaip tas foto ideti)
ats. aurissan:
9k niekada nebuvo miesto masina. tiek as su juo tevaziavau dar, gal 1000km, bet lenkiant, tarkim is 5o i 3ia ir nuo 90 lenkimas, tai belenkiant ziuri, kad neikalt i gala, tada dumais pro sona, i 4a, apsilenki, ziuri jau 200, ant stabdziu ir vel ramiai i 5a:) zodziu miegot negalima, kiek spausi, tiek gausi.
ant Greddy slegio reguliatoriaus Laimis padare dvi programas: viena "open", kita "civilizuota" kuri pucia gal 0,8-1.0
siaip anot Klp prof drageriu, uztektu sitam motorui pakeisti velenukus i piktesnius, +suvirinti paeimimo kolektoriu didesni, ir >600ag i ratus garantuota, bet cia jau nebent tik sporto tikslais
sanaudos: autostrada 120-160, suvalge 12-14l, durniuojant buvo 23l, cia etanolio
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI