Neteisūs kolegos, keliant slėgį, automatiškai koreguojasi ir įpurškimo lentelė, taip kad jokio lieso mišinio negali būt. Važinėjant ir įsibėgėjant ramiai, variklis dirba closed loop režimu, t.y. pagal liambdos parodymus stengiasi oro-kuro santykį palaikyt stecheometrinį (idealų) 14,7:1. Bet jei gazas-dugnas, tada pereina į open loop režimą ir įpurškimas valdomas pagal kompe esantį pagrindinį fuel map'ą. Tada jau rekomenduojamas santykis ~12:1.
Efektyvesnį sudeginimą kažin ar galima pasiekti pakeičiant tik maksimalų boosto pareikalavimą. O degimo kampo aš nekeičiau, nes ne su spiritu žmogus važinėja:) Pas mane tai jau visai kita degimo kampo ankstinimo lentelė, nes metanolis lėčiau dega.
Nu bet esmė ta, kad sąnaudos sumažėt mano galva neturėjo, gal SIDas grybauja
pabandyk agresyviau pavažinėt, kai leis oro sąlygos:)