Sveiki Visi,
vazineju su 3.0TIDu ir perjuginejat pavaras buna keistas garsas dazniausiai jungiant is 2 i 3 arba i laisva pavara. Aeropoli nieko neranda
Noriu paklausti to kas turi 3.0TIDa, ar yra kazkas panasaus pas jus, ar tai rimtas reikalas ar kaip ?
Dekoju
3.0 TID del pavaru perjungimo
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 10
- Užsiregistravo: 2007 Gru 03, 13:58
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 197
- Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
- Miestas: Siauliai
- shapeshifter
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 131
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 13:28
- Miestas: Sankt-Peterburgas
- Contact:
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
Re: 3.0 TID del pavaru perjungimo
Tomass rašė:Sveiki Visi,
vazineju su 3.0TIDu ir perjuginejat pavaras buna keistas garsas dazniausiai jungiant is 2 i 3 arba i laisva pavara. Aeropoli nieko neranda
Noriu paklausti to kas turi 3.0TIDa, ar yra kazkas panasaus pas jus, ar tai rimtas reikalas ar kaip ?
Dekoju
keistas garsas tai cia kas: girgzda, dunksi, dzerzgia, skambaliukai skimbcioja ?
9-5 Aero Griffin MY2009
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 197
- Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
- Miestas: Siauliai
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 10
- Užsiregistravo: 2007 Gru 03, 13:58
- Miestas: Vilnius
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
Re: 3.0 TID del pavaru perjungimo
ziopliai rašė:Tomass rašė:Sveiki Visi,
vazineju su 3.0TIDu ir perjuginejat pavaras buna keistas garsas dazniausiai jungiant is 2 i 3 arba i laisva pavara. Aeropoli nieko neranda
Noriu paklausti to kas turi 3.0TIDa, ar yra kazkas panasaus pas jus, ar tai rimtas reikalas ar kaip ?
Dekoju
keistas garsas tai cia kas: girgzda, dunksi, dzerzgia, skambaliukai skimbcioja ?
pas man irgi nelabai sklandziai jungias..ypac jungiant 2tra...toks jausmas kad sankaba suveikia ne 100%...ir staigiau jungiant antra begi jauti kaip dantraciai sueina...bet jei jungi ramiai is leto jungias graziai
ex 9-3SS
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
trulikas rašė:man panasiai buvo su ne saabu 4ta jungiant greitai, ne visada sankaba sudirbdavo kaip priklauso ir sinchronai grot pradedavo po menesio tokio vazinejimo dingo visi begiai ir pasikeiciau sankabos komplekta
o kaip pasireiskia sinchronu grojimas?
tai keitei tik sankaba..deze liko sveika?
ziuresim kaip man baigsis
ex 9-3SS
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 6
- Užsiregistravo: 2007 Kov 12, 21:53
- Miestas: Vilnius
Re: 3.0 TID del pavaru perjungimo
Tomass rašė:Sveiki Visi,
vazineju su 3.0TIDu ir perjuginejat pavaras buna keistas garsas dazniausiai jungiant is 2 i 3 arba i laisva pavara. Aeropoli nieko neranda
Noriu paklausti to kas turi 3.0TIDa, ar yra kazkas panasaus pas jus, ar tai rimtas reikalas ar kaip ?
Dekoju
Kaip tas 3.0 TID, ar patikimas? mastau kurį pirkti iš dizeliukų, 2.2 TID ar 3.0 TID. Gal patarsi, na, jei galima, nesubjektyviai o iš patirties
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 21
- Užsiregistravo: 2014 Sau 01, 22:51
Re: 3.0 TID del pavaru perjungimo
Sveiki, iškilo bėdelė, kažkurią dieną pralėkiau nemažu greičiu, pastabdžiau, apsisukdamas jungiau pirmą bėgį, ir kai bandžiau atleist sankabą, pedalas liko prie dugno, kur čia paslaptis? Po kurio laiko atsigavo, bet šiandien ramiai važiuojant į kiemą ta pati situacija su pedalu...
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 3.0 TID del pavaru perjungimo
Vanagas rašė:Sveiki, iškilo bėdelė, kažkurią dieną pralėkiau nemažu greičiu, pastabdžiau, apsisukdamas jungiau pirmą bėgį, ir kai bandžiau atleist sankabą, pedalas liko prie dugno, kur čia paslaptis? Po kurio laiko atsigavo, bet šiandien ramiai važiuojant į kiemą ta pati situacija su pedalu...
Gal sankabos cilindriukui artėja paskutinioji?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 21
- Užsiregistravo: 2014 Sau 01, 22:51
Re: 3.0 TID del pavaru perjungimo
Prie sankabos pedalo sausa, bet radau kur drėksta, įdomu ar čia problema su užveržimu ar pačiam cilindre bėda
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių